1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Design erotyczny - Karim Rashid dla Fun Factory

fot. materiały prasowe funfactory-store
fot. materiały prasowe funfactory-store
Zobacz galerię 5 Zdjęć
Designerzy bez skrępowania zerkają w stronę przemysłu erotycznego. Od dwóch dekad trendy na tym rynku wyznaczają marki wierzące, że piękna forma jest dla zabawek erotycznych obowiązkowa.

Dlatego też doczekaliśmy się mariażu znanego designerskiego nazwiska z renomowaną marką produkującą dobra erotyczne - Fun Factory. To niemiecka firma, która skutecznie zmienia powszechne postrzeganie zabawek erotycznych poprzez nadanie im nowych, niepoważnych form i żywych barw.

Najpierw Karim Rashid zaprojektował berliński berliński show room Fun Factory, , który w 2009 roku przy wtórze korków od szampana otworzył się dla zwiedzających i kupujących.  Potem, czyli teraz, przyszedł czas na nowoczesną i designerską zabawkę erotyczną.

</a> fot. materiały prasowe funfactory-store fot. materiały prasowe funfactory-store

Wysmakowany show room tej marki jest dwupoziomowym sklepem, połączonym z kawiarnią.  Piękne wnętrze wypełnione kolorowymi  wibratorami, kulkami, akcesoriami Fun Factory kojarzy się raczej ze sklepem z zabawkami niż z sex-shopem. Odbywają się w nim prelekcje, spotkania, pokazy, przewijają się turyści oglądający z wypiekami na policzkach te wszystkie  futurystyczne cudeńka.

Karim Rashid, znany z niepowtarzalnego stylu i współpracy min. z Alessi, twórca niezliczonych trendy miejsc od Tokio do Nowego Jorku, także w tym przypadku spisał się na medal. Wzorzyste, kolorowe tło dla zabawek erotycznych jest równie przyciągające jak one same.

</a> fot. materiały prasowe funfactory-store fot. materiały prasowe funfactory-store

Najwyraźniej sukces wizerunkowy i handlowy sklepu zachęcił obydwie strony do dalszych eksperymentów. Fun Factory, niemiecka marka słynna chociażby z powodu wprowadzenia pierwszych nienaturalistycznych wibratorów  (niegdyś nie do pomyślenia, że zabawki erotyczne mogą być śmieszne i kolorowe), wysoko stawia poprzeczkę swoim współpracownikom. Karim nie wystraszył się wyzwania i w uroczy sposób połączył swoje znaki firmowe: kolor biały i różowy. Niemieckiej efektywności dodał lekkości i stworzył Mr. Pink. Organicznie w kształcie dildo - pełną humoru odpowiedź na różowe marzenia. Inspirujący przedmiot niosący przyjemność estetyczną i erotyczną.

</a> fot. materiały prasowe funfactory-store fot. materiały prasowe funfactory-store

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze