Psychologia Styl Życia Seks Parenting Moda i uroda Zdrowie Przepisy Kultura Rozwój Wróżby Diety

Mięśnie Kegla u mężczyzn
123rf.com
18 marca 2013 in Erotyka by Pussy-Project

Mięśnie Kegla u mężczyzn

Jest metoda na zaburzenia erekcji i wydłużenie jej trwania. Jak mężczyzna powinien ćwiczyć mięśnie Kegla?

Strefa zakupów

Tyle już się nagadałyśmy o żeńskich mięśniach Kegla, że przyszedł czas, aby powiedzieć dwa słowa o jego męskim odpowiedniku. Tak, mężczyźni też mają mięśnie dna miednicy, co oczywiście dołącza do argumentów za teorią, że jesteśmy bardziej podobni, niż nam się wydaje. I tak, są dobre metody na wydłużenie erekcji, które nie polegają na łykaniu małych niebieskich pigułeczek.

Znany nam już mięsień łonowo-guziczny  jest elementem grupy mięśni podtrzymujących narządy jamy brzusznej, zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. U kobiet mięśnie, które po raz pierwszy opisał A. Kegel, otaczają ujście cewki moczowej, pochwy i odbytnicy. U mężczyzn znajduje się on dookoła kości łonowej i prostaty.

Jak namierzyć męskiego Kegla?

Gdy mówimy o męskim Keglu posługujemy się znacznym uproszczenie. Arnold Kegel badał kobiety, a nie mężczyzn, cała grupa męskich mięśni nazywa się inaczej. Chodzi tylko o to, żeby skojarzyć, że mężczyźni też mogą świadomie i aktywnie pracować nad swoją kondycją seksualną, ćwiczyć i polepszać zarówno czas trwania erekcji, jak i ilość odczuwanych orgazmów.

Aby znaleźć mięsień Kegla mężczyzna powinien wstrzymać strumień moczu w czasie sikania lub próbować poruszać penisem w stanie erekcji. Gdy już mamy namierzony mięsień można zacząć normalne ćwiczenia – tak jak wszystkie powinny być systematycznie prowadzone, aby przynieść efekty.

Propozycja ćwiczeń na mięśnie Kegla dla mężczyzn

Napinaj i rozluźniaj mięsień 20 – 30 razy. Pamiętaj o wdechu wraz z zaciśnięciem, a wydechu z rozluźnieniem.

Napnij mięśnie i utrzymaj je w napięciu najpierw 5 sekund, potem 10. W miarę postępu treningu wydłużaj czas wstrzymania napięcia. Mocno rozluźnij mięśnie po każdym napięciu.

Wskazówki

Napinanie mięśni brzucha pomaga na mięśnie brzucha, nie zaś na dłuższe erekcje. Gdy napinasz Kegla staraj się separować ten mięsień i zwracać uwagę na rozluźnienie brzucha i mięśni wokół odbytu.

Nie ćwicz męskiego Kegla przy pomocy wstrzymywania strumienia moczu. W ten sposób znajdujesz swoje mięśnie, ale na dłuższą metę jest to niezdrowa metoda, która może sprzyjać infekcjom moczowodu.

 

Silne i sprawne mięśnie Kegla u mężczyzn służą podtrzymaniu i wydłużeniu erekcji, umożliwiają przeżywanie wielokrotnych orgazmów przez mężczyzn. Są niezbędne w zaawansowanych technikach tantryczych i dobrze świadczą o mężczyźnie, który dba o jakoś swojego seksu i seksu swojej partnerki.

Artykuł pochodzi z portalu Pussy Project


Nowość! Butik Zwierciadlo.pl. Sprawdź promocje.

zwierciadlo-baner

Regeneracja naturalnej płytki paznokcia: Konkurs Indigo Nails

Piękne, zadbane paznokcie są wizytówką każdej kobiety. Dzięki nim czujemy się pewne siebie, kobiece i tym samym mamy ochotę pokazać je całemu światu. Jednak codzienne ...
zaplo-wyprawka-szkolna-tytulowa-01

Powrót do szkoły i przybory szkolne. Jakie macie wspomnienia?

Powrót do szkoły co roku jest wielkim wydarzeniem dla ucznia i jego rodziców. Za kompletowaniem przyborów szkolnych kryje się bowiem coś więcej niż tylko obowiązek.
Newsleter_Header_01

Warsztaty i szkolenia miesiąca

zamknij [x]

POLECANE KSIĄŻKI