Jak poprawić apetyt na seks

fot.123rf

Nie będziemy oszukiwać, nie istnieje dieta, która zagwarantuje udane życie erotyczne. Są jednak produkty, które mogą podkręcić twój apetyt na seks i zwiększyć szanse na satysfakcję.

Papryka chilli

Kapsaicyna zwiększa ukrwienie, stymuluje zakończenia nerwowe i sprawia, że skóra jest bardziej wrażliwa na pieszczoty. Chilli podnosi też produkcję endorfin, zapewniających miłą atmosferę w sypialni.

Banany i pomidory

Bogate w potas – pierwiastek ważny dla prawidłowej pracy mięśni. A jeśli one będą silne – nie tylko będziesz mogła kochać się dłużej i mocniej przytulać partnera, ale też zwiększy się kontrakcja mięśni podczas szczytowania, więc twoje orgazmy będą intensywniejsze.

Wanilia

Już sam zapach odpręża. I prowokuje do tego, by do kogoś się przytulić.

Ostrygi i pestki dyni

Bogate źródła cynku, który podkręca testosteron, a ten z kolei podkręca libido. Sporo cynku jest też w szpinaku i pestkach słonecznika.

Szparagi i awokado

Zawierają witaminę E, która zwiększy w twoim organizmie produkcję testosteronu, estrogenu i progesteronu. Hormony te zadbają między innymi o lepsze ukrwienie twojej clitoris i nawilżenie miejsc intymnych.

Czekolada

Im więcej ma w sobie kakao, tym lepiej, bo kakao zawiera fenyloetaminę, która poprawia humor i sprawia, że seks wydaje ci się całkiem niezłym pomysłem. Tak więc spokojnie zjedz sobie kilka kostek i… uśmiechnij się do partnera.

Płatki owsiane

A także inne produkty pełnego przemiału – chleb razowy, kasza gryczana i jaglana – zawierają błonnik, który reguluje poziom cukru we krwi, zapobiegając huśtawkom energii i nastroju. Dzięki temu twój partner coraz rzadziej będzie słyszał, że nie masz siły albo ochoty.

Imbir

Zwiększa ukrwienie, to raz. Dwa: ma w sobie potas i magnez, dobre dla twoich mięśni (także mięśni pochwy).

Artykuł pochodzi z archiwum magazynu SENS

ZOBACZ AKTUALNE WYDANIE »