Psychologia Styl Życia Seks Parenting Moda i uroda Zdrowie Przepisy Kultura Rozwój

7 najzdrowszych odmian orzechów na zimę

123rf.com
24 lutego 2016 in Zdrowie by redakcja
Zdrowe i smaczne orzechy pomogą nam dotrwać do wiosny.

Zimą często narzekamy na brak energii. Jako sobie z tym poradzić? Warto jeść orzechy, ponieważ zawierają wiele cennych składników odżywczych. Jakie orzechy powinny znaleźć się w naszej zimowej diecie?

Orzechy laskowe

 

orzechy_laskowe_123rfZnakomite źródło witamin E i B1, które skutecznie wspomagają organizm w walce się ze stresem. Codzienna porcja tych orzechów pomoże utrzymać wysoki poziom magnezu, potasu oraz żelaza, które odgrywają jedną z głównych ról w funkcjonowaniu układu nerwowego, a dzięki zawartości cynku – wpłynie korzystnie na odporność oraz dobry stan włosów, skóry i paznokci.
Fot.123rf

Orzechy włoskieorzechy_wloskie_123rf

Jedzone zimą uzupełnią niedobory magnezu oraz witaminy B1. Dzięki nim zwalczymy zimową chandrę oraz zniwelujemy skutki stresu. Duża zawartość witaminy B6 zmniejsza ryzyko anemii. Jedzenie 3 sztuk dziennie pokryje dobowe zapotrzebowanie na kwasy omega-3.
Fot.123rf

Orzechy nerkowca orzechy_nerkowca_123rf

Cechują się dobroczynnym wpływem na nasze samopoczucie oraz układ nerwowy. Są bogatym źródłem witaminy B6, która wspomaga przyswajanie magnezu. Zawierają cynk i miedź, które zimą zadbają o kondycję włosów, skóry i paznokci. W nerkowcach można znaleźć też fosfor i mangan, które odpowiadają za dobry stan kości.
Fot.123rf

Strony: 1 2 3


Warsztaty Wojciecha Eichelbergera w wersji online

Nie wstydź się wizyty u urologa! Działaj!

Patrząc na wydłużające się kolejki do lekarzy – szczególnie specjalistów – oraz czytając raporty o wydatkach ponoszonych na leki, można dojść do wniosku, że Polacy ...
zamknij [x]

POLECANE KSIĄŻKI