Relacja z finału akcji „Piękno w zdrowiu”

Zobacz galerię
Zobacz galerię

 

Miesięcznik „Zwierciadło” w ramach akcji zdrowotnej „Piękno w zdrowiu” zorganizował 5 listopada br. spotkanie z gwiazdami i ekspertami w warszawskich Złotych Tarasach. Porady gwiazd, kącik kulinarny Roberta Sowy, pokaz mody ekologicznej „Eko Ego” Odzieżowego Pola oraz występ artystyczny duetu Melkart Ball to tylko kilka z atrakcji finału akcji, które czekały na licznie zgromadzoną publiczność.

 

[czytaj relację]


Przyłączcie się do kolejnej edycji akcji profilaktycznej „Zwierciadła”.

Nasz miesięcznik stara się wspierać czytelniczki w ich rozwoju, zachęca do odnalezienia własnego miejsca, pomaga w poszukiwaniach odpowiedzi na ważne pytania, a zatem akcja zdrowotna, która ma na celu poprawę jakości życia, jest dla nas bardzo naturalna. Chodzi w niej o to, aby każda kobieta okazała sobie i swojemu ciału troskę. „Piękno w zdrowiu“ jest impulsem, który sprawia, że kobiety wykorzystują ten moment, aby zrobić coś dla siebie i nie tylko – zadbać o zdrowie swoje i najbliższych. Dlatego dużą wagę przykładamy do przypominania o profilaktyce i regularnych badaniach, które powinniśmy wykonywać przynajmniej raz w roku. Zadbajmy o siebie i swoich bliskich

Zaprasza redaktor naczelna Katarzyna Montgomery


Partnerzy:

Partner medyczny
Partner medyczny

 

 

 


Wiem, że podjęcie dyskusji na temat kobiecej intymności, przełamanie tabu, przekroczenie bariery wstydu w rozmowach na ten temat jest konieczne.
Marzę o tym, aby Polki traktowały z szacunkiem własne ciało i nie wstydziły się pytać o sprawy intymne – mówi Agata Młynarska, twarz kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku DOUSTNEGO probiotyku ginekologicznego LaciBios femina

Co skłoniło Panią do udziału w kampaniach prozdrowotnych?

Po upływie 20 lat mojej pracy w mediach postanowiłam stworzyć portal onaonaona, którego celem jest wspieranie kobiet we wszystkich przejawach ich życia. Powołałam też fundację „ONA dla zdrowia kobiety”, której celem jest wspieranie i tworzenie kampanii społecznych o charakterze edukacyjnym. Chcę wspierać kobiety zdrowe i świadome własnej kobiecości. Zależy mi, aby dowiedziały się, co dla nich dobre, i  były szczęśliwsze a razem z nimi ich rodziny. Stąd też moja współpraca z firmą ASA na rzecz LaciBios femina. Od wielu lat staram się namawiać kobiety, aby dbały o zdrowie. Biorę udział w wielu kampaniach prozdrowotnych. A LaciBios femina to preparat, który jest bardzo potrzebny Polkom – nowoczesny i sprawdzony. Przekonała mnie też sama koncepcja kampanii reklamowej, której celem jest przełamywanie tabu na temat zdrowia intymnego kobiety.

Z których osobistych dokonań w zakresie edukacji zdrowotnej kobiet jest Pani szczególnie dumna?

15 lat temu z wielkim trudem, wstydem i niśmiałością mówiono w mediach o sprawach zdrowia intymnego kobiety. W programie „Świat Kobiet” w TVP2 po raz pierwszy otwarcie zaczęliśmy nazywać sprawy po imieniu. Sformułowania, takie jak rak piersi, rak szyjki macicy, zaczęły być oswajane i dzięki temu wiele kobiet odważyło się pójść na badania.

[czytaj więcej]


Zawieszka Lilou w kształcie słonecznika została zaprojektowana przez Lilou specjalnie dla magazynu „Zwierciadło” jako symbol akcji Piękno w zdrowiu, a wygrawerowana data będzie przypominać o badaniach profilaktycznych przynajmniej raz do roku.

www.lilou.pl

 


Badania profilaktyczne

Choroba nie zawsze daje o sobie znać, powodując dolegliwości wzbudzające naszą czujność. Schorzenia cywilizacyjne, jak zbyt wysoki poziom cholesterolu, cukrzyca czy choroby szpiku, wątroby, nerek, tarczycy długo nie dają objawów skłaniających do wizyty u lekarza. A problemy te występują coraz częściej i zaczynają się w coraz młodszym wieku. Regularne wykonywanie podstawowych badań profilaktycznych pozwala na wczesne zdiagnozowanie problemu i wdrożenie skutecznego leczenia, zanim dojdzie do trudnych do odwrócenia zmian. Wyniki badań konsultujmy z naszym lekarzem rodzinnym lub internistą, jeśli zauważymy, że nie mieszczą się one we wskazanych normach – radzi dr n. med. Grzegorz Juszczyk, dyrektor Działu Profilaktyki i Innowacji Produktowych Grupy LUX MED.

Z kuponami wyciętymi ze „Zwierciadła” od 20 października do 31 grudnia 2011 roku możecie wykonać podstawowe badania lekarskie w ponad 60 Centrach Medycznych Grupy LUX MED (w Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Szczecinie, Tychach, Warszawie i Wrocławiu*).

ZNIŻKA 50 proc. obejmuje badania: morfologia z rozmazem, lipidogram, glukoza na czczo, mocz, transaminaza GPT/ALT, TSH.


5 listopada – dzień otwarty z „Pięknem w Zdrowiu”

W ramach akcji zdrowotnej zapraszamy na dzień otwarty z Pięknem w zdrowiu. Przyjdź 5 listopada do Złotych Tarasów w Warszawie, ul. Złota 59. Start godzina 12:00 – 16:00

Prowadzące: Katarzyna Montgomery i Agata Młynarska

NASI EKSPERCI

Dowiemy się jak dbać o zdrową dietę, jak dbać o urodę i zdrowie. Wysłuchamy rozmów o psychologii dnia codziennego, o komforcie życia. Naszymi ekspertami będą m.in.:

Katarzyna Miller, Wojciech Eichelberger, Preeti Agrawal, Katarzyna Bosacka

CIAŁO

Melkart Ball – artyści słynnego Cirque Eloize, zwycięzców pierwszej polskiej edycji programu „Mam Talent!” dadzą pokaz artystycznej akrobacji, któremu będzie towarzyszyła specjalnie zaaranżowana muzyka.

NASI GOŚCIE

Do rozmów o zdrowiu, urodzie i dbaniu o siebie zaprosiliśmy m.in.: Annę Dereszowską, Agnieszkę Maciąg, Reni Jusis, Paulinę Przybysz, Katarzynę Maciąg, Paulinę Holtz, Macieja Miecznikowskiego, Małgorzatę Braunek, Monikę Mrozowską, Julię Pietruchę, Jolantę Fraszyńską i Kasię Maciąg.

DIETA

Pokaz kulinarny Mistrza Roberta Sowy, który przygotuje zdrowe i smaczne dania. Każdy będzie mógł je spróbować oraz poznać tajniki zdrowej kuchni.

ZDROWIE I URODA – KONSULTACJE

Możliwość skorzystania ze specjalistycznych porad: lekarskich, kosmetycznych i psychologicznych. Przy stoiskach eksperckich można będzie zasięgnąć opinii fachowców

PIĘKNO

Pokaz kolekcji ekologicznej „Eko Ego” Odzieżowego Pola, w tym suknia zaprojektowana specjalnie na rzecz akcji „Piękno w zdrowiu”

KONKURS

Przyjdź i wygraj metamorfozę, którą przeprowadzą:

  • wizażystka: Anna Galińska, Sephora;
  • fryzjerzy: Agnieszka Olszewska i Monika Sliszewicz, Marco Aldany Polska
  • stylizacja: Agnieszka Maciąg

Prace fryzjerów będzie nadzorował dyrektor kreatywny marki Marco Aldany Polska – Francisco Javier Sampedro Sanchez.