1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Artykuł Sponsorowany

CALVIN KLEIN WOMEN: PIERWSZY ZAPACH RAFA SIMONSA

Zobacz galerię 8 Zdjęć
Słowo WOMEN (KOBIETY) oznacza nie jedną, lecz wiele osób - grupę indywidualności, które mówią odrębnym głosem i posiadają wyjątkową osobowość.

CALVIN KLEIN czerpie inspirację z wielowymiarowej tożsamości współczesnej kobiecości, z rzeczywistości nowoczesnych kobiet, z ich niezliczonych interpretacji, by wymyślić nowy zapach - pierwszy zapach stworzony przez Rafa Simonsa, dyrektora kreatywnego marki Calvin Klein: CALVIN KLEIN WOMEN.

 

Kobieta czerpie z wielu innych kobiet, aby ulec przemianie. Zapach CALVIN KLEIN WOMEN powstał z inspiracji wrodzoną różnorodnością, pluralizmem połączonym z indywidualnością; wolnością, postulatem opierania się definicji i życiem według własnych zasad. Oto kolektywna indywidualność, która jednoczy wszystkie kobiety.

KOMPOZYCJA ZAPACHOWA

Drzewno-kwiatowa

NUTA GŁOWY: eukaliptus NUTA SERCA: kwiat pomarańczy NUTA GŁĘBI: drewno cedru alaskańskiego

Skomponowany przez kreatorki zapachów Annick Menardo i Honorine Blanc, zapach CALVIN KLEIN WOMEN to gra kontrastów, zróżnicowana tak nieskończenie, jak osobowości kobiet, które go zainspirowały.

Przesłanie CALVIN KLEIN WOMEN przemawia do wielu. Zwraca się do kobiet w uniwersalny sposób. Zapach sugestywnie przywodzi na myśl wiele tożsamości, jakie reprezentują. Kobiety posiadają więcej niż jedną osobowość, cechuje je nieodłączna swoboda nieustannego wymyślania siebie na nowo. Są zarazem jednym i wszystkim - osobą, która staje się częścią grupy. Kreatywne dziedzictwo domu CALVIN KLEIN polega nie tylko na odzwierciedlaniu kultury, lecz także na jej definiowaniu. CALVIN KLEIN WOMEN obrazuje dynamiczną i wielowymiarową kobiecość, która ukazuje kreatywnego ducha Rafa Simonsa oraz nową epokę dla marki CALVIN KLEIN.

Kampania reklamowa CALVIN KLEIN WOMEN, stworzona z udziałem kobiet w roli głównej, oręduje za legendarnymi bohaterkami przeszłych pokoleń i afirmuje bohaterki współczesnej kultury.

#IAMWOMEN

„Przystępując do kampanii CALVIN KLEIN WOMEN, byłam ciekawa, czy można stworzyć inny rodzaj wizerunku: wizerunku pewności siebie i empatii, aby kobiety mogły artykułować i projektować swoje własne tożsamości.” (Anne Collier)

Kampania CALVIN KLEIN WOMEN stworzona została przez Lloyd & Co. we współpracy z artystką Anne Collier, której wyjątkowe i natychmiast rozpoznawalne dzieła sztuki fotograficznej pojawiają się zarówno na opakowaniu zewnętrznym, jak i na flakonie. W kampanii występują w rolach głównych dwie kobiety kształtujące nowe oblicze Hollywood: LUPITA NYONG'O i SAOIRSE RONAN.

W odzwierciedleniu twórczości Collier, która wybiera zaskakujące zestawienia, pozwalające zgłębiać między obrazami wzajemne relacje i implikowane narracje, kampania prezentuje tryptyk zdjęć przedstawiających te aktorki porównywane z legendarnymi postaciami kobiet, wybranych przez nie jako osoby, które je zainspirowały i odmieniły.

 

„Potrzeba więcej niż jednej osoby, aby powstała indywidualność.” LUPITA NYONG’O

 „Możesz być każdą kobietą, jaką tylko zechcesz być.” SAOIRSE RONAN

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze