1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kultura

Ray-Ban #proudtobelong Tour

Zobacz galerię 3 Zdjęcia
Wraz z końcem maja Ray-Ban rozpoczął Tour po polskich miastach promujący najnowszą kolekcję kultowych już okularów oraz kampanię #ProudToBelong.

W sobotę 8 czerwca 2019, mobilne stanowisko Ray-Ban można było odwiedzić w nowo otwartej przestrzeni „Lunapark” w Warszawie.

Całe wydarzenie przebiegało pod hasłem „#ProudToBelong to Warsaw”. Swoją kampanią, marka chce zachęcić wszystkich, aby z przekonaniem i dumą mówili o tym, do czego przynależą. Kampania skupia się na tych chwilach w życiu, które łączą i pozwalają odnaleźć poczucie przynależności, a jej istotą są  uczucia: wrażliwość i empatia, pasja i radość oraz duma i pewność siebie.

Na przygotowanej specjalnie ścianie #ProudToBelong photo wall, odwiedzający mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia i wyrazić swoją przynależność.

Na miejscu można było zapoznać się również z legendarnymi modelami Ray-Ban oraz najnowszą kolekcją marki. Szczególną uwagę zwracały okulary Ray-Ban Wings II czyli legendarny model lat 80 w nowej odsłonie. Wings II to oryginalny kształt maski z pojedynczą taflą soczewki w szerokiej gamie kolorystycznej.. Niemniejszym zainteresowaniem cieszył się model Ray-Ban Square. Geometryczne, kwadratowe oprawki w stylu retro, zarówno w wersji przeciwsłonecznej, jak i korekcyjnej, przyciągały spojrzenia odwiedzających.

Ray-ban to nie tylko okulary przeciwsłoneczne, ale również modele korekcyjne. Na stanowisku można było wykonać bezpłatnie podstawowe badanie wzroku. Następnie za pomocą interaktywnej mapy, Goście mogli wybrać najbliższy salon optyczny, wyróżniony tytułem Ray-Ban Certified Premium Resellers,  w którym przeprowadzone zostanie pogłębione badanie.

Letnia atmosfera wydarzenia sprzyjała bezpośrednim rozmowom z przedstawicielkami marki Ray-Ban, które chętnie opowiadały o nowej kolekcji oraz całej istocie kampanii #ProudToBelong.

W wydarzeniu wzięły udział najważniejsze osoby ze świata mediów oraz przyjaciele marki m. in Roma Gąsiorowska czy Ekskluzywny Menel.

Kampania #ProudToBelong to nie tylko kultowe modele Ray-Ban w nowoczesnej odsłonie, ale również podróż do poczucia dumy z odnalezienia przynależności i bycia sobą, w którą marka zabrała wszystkich odwiedzających.

Kolejne mobilne stanowiska Ray-Ban #ProudToBelong Tour będzie można odwiedzić między innymi w Krakowie, Toruniu, Kazimierzu Dolnym, czy nad Bałtykiem.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze