1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kultura

50-lecie marki Skeyndor

Zobacz galerię 10 Zdjęć
14-16 października, w hotelu Czarny Groń, klienci i media świętowali 50-lecie marki Skeyndor. Z tej okazji odbyły się: konferencja prasowa, premiera nowej luksusowej linii Timless Prodigy, pokaz nowego zabiegu oraz uroczysta Złota Gala Skeyndor, na której zostali wyróżnieni i nagrodzeni klienci marki. Spotkanie uświetnili: Gordi Morcillo – współwłaściciel marki Skeyndor, który przedstawił bogatą historię marki oraz Margaret Beales, międzynardowy trener Skeydnor, która zaprezentowała nową luksusową linię, stworzoną specjalnie z okazji 50-lecia marki.

Jak mówi Andrzej Chmielewski, CEO NOVA GROUP: „Rok 2016 jest dla nas wyjątkowy, bowiem właśnie w tym roku świętujemy 50-lecie marki Skeyndor, która za sprawą Nova Group dostępna jest również w Polsce. Skeydnor może dziś poszczycić się mocną pozycją i gronem zaufanych Klientów. Jej rozwój i systematycznie wprowadzane innowacje w kosmetyce profesjonalnej stały się impulsem do rozwoju wielu osób ale również firm – gabinetów, ośrodków spa i hoteli, które pracują na marce Skeyndor. Dlatego też 50-lecie marki chcemy świętować wspólnie z Klientami i Przyjaciółmi marki”.

Marka Skeyndor, z okazji 50-lecia istnienia, wprowadziła na rynek nową luksusową linię kosmetyków anty–ageing – Timeless Prodigy. Innowacyjność linii polega na zastosowaniu trzech strategii odmładzania skóry równocześnie. Spektakularne efekty – w postaci widocznie odmłodzonej i zregenerowanej skóry – możliwe są dzięki pobudzeniu genów młodości. W skład linii Timless Prodigy wchodzą: zabieg profesjonalny, wykonywany w gabinetach oraz krem i serum do pielęgnacji domowej.

 

 

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze