Edyta Litwiniuk nową ambasadorką kolekcji sportowej Triaction By Triumph!

fot. materiały prasowe

Zacznij wiosnę od treningów z kolekcją Triaction by Triumph wiosna/lato 2019! Bez względu na to, czy wybierzesz ćwiczenia z przyjaciółką, zajęcia sportowe w towarzystwie mamy czy intensywny trening razem z partnerem, Triaction doda Ci motywacji i pomoże pokonać każdą przeszkodę.

Triumph wprowadził nowe, innowacyjne produkty do swojej popularnej kolekcji sportowej Triaction, dzięki którym wszystkie kobiety będą wyglądać i czuć się wyjątkowo. Są one świetną motywacją, aby podjąć wyzwanie i ruszać się więcej w 2019 roku.

Najnowsze bezszwowe biustonosze sportowe zapewnią Ci niezbędne wsparcie i pozwolą czuć się niezwykle stylowo podczas każdej, nawet najbardziej wymagającej fizycznej aktywności.

Ambasadorką kolekcji została Edyta Litwiniuk: Jestem dumna i szczęśliwa! Łączy mnie z marką Triumph podobne podejście do fitnessu. Zależy mi, aby kobiety były aktywne, uprawiały sport z miłości do swego ciała, z szacunku do siebie. Najważniejsza jest równowaga!

Triumph pomaga wszystkim kobietom czerpać maksymalną radość z wybranej sportowej aktywności. Kolekcja Triaction została stworzona z zastosowaniem technologii wysokiej wydajności oraz w oparciu o wieloletnie doświadczenie marki w tworzeniu wysokiej jakości bielizny. Biustonosze Triaction posiadają właściwości oddychające, są lekkie, funkcjonalne i niezwykle miękkie, dzięki czemu gwarantują swobodę ruchów i komfort noszenia. Stylowe, kolorowe wzornictwo świetnie sprawdza się na siłowni, jak i poza nią.

W tym sezonie marka rozszerzyła ofertę miękkich biustonoszy sportowych o nowe, energetyczne kolory. Pojawiły się też nowe elementy odzieży w stylu Athleisure, aby umożliwić stworzenie pełnego, modnego wizerunku w stylu Triaction.