Nowa odsłona kultowego olejku Nuxe Huile Prodigeuse Florale

23 maja 2019 roku w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe francuskiej marki kosmetycznej Nuxe prezentującej swoją najgorętszą nowość tego sezonu
– nową odsłonę kultowego olejku Huile Prodigieuse® Florale.
Spotkanie miało miejsce w Showroomie Platinium Cast przy ul. Mokotowskiej 51/53.

Zaproszonych gości przywitała Magdalena Toczyska-Kasprzak, Bussines Unit Manager Nuxe. O nowej – kwiatowej odsłonie olejku opowiedziała Patrycja Kinasiewicz, Brand Manager marki. Zaproszeni wzięli udział w warsztatach florystycznych.

Podczas spotkania zaprezentowana została nowa odsłona kultowego olejku Huile Prodigieuse® Florale, stworzonego z myślą o kobietach, które w zależności od nastroju mogą sięgnąć po klasyczną lub bardziej kwiatową nutę zapachową. Ten świeży, zmysłowy
i uzależniający zapach powstał przy współpracy z senselierką Irène Farmachidi. Florale podobnie jak klasyczny Huile Prodigieuse ma formułę suchego olejku. Zawiera 96,9% składników pochodzenia naturalnego i łączy siedem cennych olejów roślinnych.

Nowy olejek Huile Prodigieuse® Florale dostępny będzie w aptekach od połowy czerwca 2019.

W trakcie konferencji goście mogli również bliżej poznać produkty już dostępne w ofercie marki – gamę olejków Huile Prodigieuse®, kosmetyki przeciwsłoneczne Sun oraz linię Nuxuriance® Gold. Wśród zaproszonych gości pojawiły się Dorota Czaja, Marzena Kawa i Paulina Drażba.

Nuxe to francuska marka kosmetyczna, w sercu której kryje się miłość i pasja założycielki, Alizy Jabès, do natury. Jej bogactwo i różnorodność stanowią niewyczerpane źródło inspiracji do tworzenia skutecznych kosmetyków o rozkosznych konsystencjach i zmysłowych nutach zapachowych. Kosmetyki marki Nuxe to również innowacyjne formuły, których bezpieczeństwo zostało potwierdzone w badaniach klinicznych i rygorystycznych testach dermatologicznych.