1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kultura

Prezentacja najnowszej kolekcji zegarków i biżuterii w portfolio Fossil Group

Press day Fossil Group
Press day Fossil Group
Zobacz galerię 15 Zdjęć
„Premiery 2018” - to najnowsze kolekcje zegarków i biżuterii, które Fossil Group zaprezentowała 8 listopada podczas spotkania z mediami. W klimatycznej przestrzeni „Bagatela Space” w Warszawie zaproszeni goście mogli poznać: najnowszą generację smartwatchy z dotykowym wyświetlaczem, marki, które na polskim rynku wzbogaciły portfolio Fossil Group, czyli Armani Exchange i Thom Olson, a także nową biżuterię premium Michael Kors oraz Blackout - trend widoczny ostatnio we wszystkich markach należących do grupy.

Najnowsze modele smartwatchy z dotykowym wyświetlaczem, które na polskim rynku będą dostępne z logo takich marek jak: Fossil, Michael Kors, Diesel, Emporio Armani oraz Skagen, są doskonałym przykładem ciekawego mariażu klasyki z nowoczesnością. Wzbogacone nowymi technologicznymi rozwiązaniami sprawiają, że do konsumentów trafią zegarki smart w oczekiwanej najnowocześniejszej wersji i wzbogaconej funkcjonalności. Intencją Fossil Group jest bowiem przekazanie jednego urządzenia all inclusive - zapewniającego komfort użytkowania i oryginalny design. Dodatkowe funkcje, takie jak pomiar tętna, płatności zbliżeniowe NFC, GPS i zwiększona wodoszczelność, umożliwiają użytkownikom, przy zachowaniu ich stylu, wykorzystanie smartwatchy w każdej życiowej sytuacji.

W czarno-białej scenerii okazale prezentowały się również najnowsze modele damskich i męskich zegarków tworzących linię Blackout, widoczną w większości marek tworzących portfolio Fossil Group. Tajemniczość, elegancja, prestiż - te cechy symbolizowane przez czerń bez wątpienia zdecydowały o bezkonkurencyjnej popularności tego ponadczasowego koloru. Jego dominację można było dostrzec w modelach damskich i męskich zegarków tradycyjnych: Fossil, Skagen Michael Kors, Diesel, DKNY oraz Thom Olson. Zaprojektowane z szacunkiem dla klasyki, zdecydowanie dodają wyrafinowania każdej stylizacji, bez względu na okazję, porę dnia czy roku.

Zaprezentowana kolekcja biżuterii Michael Kors  zapowiada nowe podejście marki do kobiecych dodatków premium. Projektant wykorzystuje bogactwo metali szlachetnych, tworząc wyjątkową i osobistą biżuterię, która wykracza poza obowiązujące trendy w modzie. Kolekcja oferuje bogaty wybór kobiecych i ponadczasowych naszyjników, bransoletek, zawieszek, pierścionków i kolczyków wykonanych ze srebra wysokiej próby, złoconych oraz ręcznie zdobionych kamieniami szlachetnymi. Biżuteria skomponowana w różnych zestawach bez wątpienia zapewni uniwersalność każdej stylizacji.

„Premiery 2018” były też okazją do przybliżenia nowych marek, które są już dostępne na polskim rynku. Pełna wigoru i odważna Armani Exchange (A/X) to bardziej dostępna cenowo linia dodatków, dedykowana młodemu pokoleniu, choć - nie tylko. Męskie i damskie kolekcje Armani Exchange są przepełnione kolorami, innowacyjnym designem i oryginalnymi wykończeniami. Designerskie kolekcje zegarków A/X idealnie oddają  atmosferę miasta, jego industrialne krajobrazy i dynamikę miejskiego życia.

Kolekcja Thom Olson - damskich i męskich zegarków na bransoletkach mesh ze stali nierdzewnej lub na skórzanych paskach - to kolejna nowość zaprezentowana podczas listopadowego spotkania. Zaprojektowano je z myślą o klientach, którzy poprzez dodatki chcą podkreślać własną osobowość i niepowtarzalny styl. Dzięki wymiennym charmsom można spersonalizować zegarek w zależności od nastroju czy okazji.

Odsłaniając swe nowe oblicze, marka DKNY ponownie składa hołd kobiecości i metropolii Nowy Jork. To kolekcja dedykowana kobiecie aktywnej, poszukującej przygód i nowych wyzwań, przekonanej, że zachowanie indywidualności i realizowanie własnych pragnień jest najlepszym,  co może dla siebie zrobić. Zaprezentowane modele zegarków DKNY w odważnych kolorach i stylistyce idealnie wpisały się w najnowszą kampanię DKNY.

Odmiennością zdecydowanie zaskoczyła kolekcja zegarków Skagen Kolor. Choć, z natury monokolorystyczna i klasyczna marka nawiązuje w tej linii do barw kamienic kopenhaskich przystani, to pozostaje jednak wierna zasadzie  duńskiego wzornictwa, że mniej znaczy więcej.

Gościem specjalnym prezentacji Fossil Group była Orina Krajewska – aktorka, trenerka i autorka książki „Bądź. Holistyczne ścieżki zdrowia”.

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze