Spotkanie prasowe z marką Plantwear

fot. Mateusz Jagielski

Drewno ma wielką moc! Udowodniła to marka Plantwear – czołowy polski producent drewnianych zegarków, okularów i biżuterii – w trakcie spotkania prasowego 28.05 w restauracji LIF.

Ekologicznie, autentycznie, z pasją – na takich podstawach opierają się działania marki, za którą nie stoi żadna wielka idea. Plantwear tworzy solidne produkty: dla ludzi, po prostu. Nie mogło ich więc zabraknąć w trakcie spotkania.

Można było zobaczyć zegarki wykonane ręcznie z naturalnego drewna, a wśród nich nowość: modele serii Fusion, inspirowane grą światła i cienia. To pierwsze zegarki, w których marka Plantwear połączyła elegancję drewna z surowym chłodem metalu. Zaprezentowano także kolekcję drewnianych okularów przeciwsłonecznych: 11 modeli, w 4 rodzajach drewna i z 4 różnymi kolorami soczewek.

Prawdziwym hitem była jednak biżuteria! Drewniane bransoletki Plantwear to więcej niż ozdoba. Za każde zdjęcie z bransoletką umieszczone w serwisie Instagram z hashtagami #plantwear i #plantweartrees marka sadzi 1 drzewo. Dzięki takim zdjęciom, marka posadziła ich już ponad 1,5 tysiąca! W ostatniej edycji akcji czynnie uczestniczyli również sympatycy i klienci Plantwear.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się naszyjniki z wisiorkami wykonanymi z drewna i żywicy. Każdy z nich uzupełniono o kamień naturalny – turkus i zawieszono na srebrnym łańcuszku.

Było też kilka przedpremierowych smaczków! Na spotkaniu marka po raz pierwszy zaprezentowała bransoletki z kolekcji “Zodiac” oraz drewniane plannery, które już wkrótce trafią do regularnej sprzedaży.

Press day zgromadził wiele znanych osób, które cenią oryginalny design, naturalne materiały i polską, ręczną produkcję. Na sali pojawiły się m.in. Kamila Kamińska, Agnieszka Kawiorska, Katarzyna Cichopek, Katarzyna Moś, Emilia Raszyńska-Czerkawska, Dorota Michałowska,Magdalena Antosiewicz, Marzena Sienkiewicz czy Milena Rostkowska-Galant. Zamiłowanie do drewna łączy!