1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Kultura

Zalando świętuje stylową gwiazdkę w kampanii "Święta. Zawsze Modnie"

Zobacz galerię 5 zdjęć
W tę Gwiazdkę grupa osób w wieku od 1 do 107 lat zebrała się, aby zaprezentować kampanię “Święta. Zawsze modnie.” wiodącej europejskiej platformy modowej i lifestyle’owej Zalando. Chwytająca za serce kampania 360° zwraca uwagę na to, co naprawdę liczy się w Święta: czas z najbliższymi, troska o kochane przez nas osoby i odpowiedni ubiór na wspólne spotkanie. Mogąc poszczycić się najszerszym asortymentem modowym w Europie, Zalando oferuje świąteczne stylizacje dla każdego – niezależnie od wieku, płci czy stylu.

Czas przed Gwiazdką kojarzy się nam z kupowaniem prezentów, jak i przygotowywaniem idealnej stylizacji do wspólnego świętowania; a kiedy chodzi o styl, Zalando jest niezrównanym pomocnikiem. We współpracy z amsterdamską agencją kreatywną Wieden+Kennedy, Zalando opowiada wzruszającą historię kilku pokoleń zbierających się przy świątecznym stole, w myśl idei głoszącej, że wspólne świętowanie nigdy nie wychodzi z mody.

„Liczne opinie naszych konsumentów pozwoliły nam upewnić się, że więcej nas łączy, niż dzieli. Gwiazdka i okres świąteczny to ten wyjątkowy czas w roku, kiedy szczególnie doświadczamy rodzinnej bliskości, pomimo że dzielą nas odległe pokolenia, odmienne środowiska i zróżnicowane style. Jako wiodąca europejska platforma modowa, oferująca ponad 1900 marek, proponujemy stylizacje już ponad 24 milionom Klientów. Odpowiednio dobrany strój dodaje każdej okazji uroku, zbliża nas do siebie i sprawia, że czujemy się wyjątkowo. Zatem skądkolwiek jesteś i z kimkolwiek obchodzisz te Święta, w Zalando chcemy, byś mógł świętować w pełni stylu.” – mówi Jonny Ng, Director Marketing Strategy & Campaigns w Zalando.

Kampania “Święta. Zawsze modnie.” powstała we współpracy z angielskim reżyserem Jakiem Navą, znanym ze swoich projektów z Beyoncé i Adele. Spot rozpoczyna się od ujęcia z gaworzącym niemowlęciem, ze słyszalną w tle kolędą „Cicha Noc”. Dalej film ukazuje zróżnicowane postaci: modelki i modeli, piosenkarzy oraz zwykłych przechodniów – wszystkich zaś łączy wspólnie śpiewana w różnych językach kolęda.

 

Szeroka oferta Zalando zaakcentowana została w stylizacjach całej obsady, ubranej na zróżnicowane okazje, w tym np. ciepłe wełniane swetry tuż obok szykownych stylizacji wieczorowych. Następnie ujęcia pokazują nam barwny chór osób, od najmłodszych do starszych, na którego końcu stoi 107-letni Harry, trzymający w ramionach niemowlę otwierające spot.

Zdjęcia kampanijne, utrwalone przez londyński duet fotografów, Hill & Aubrey, obrazują szereg scen typowych dla okresu świątecznego: od wnoszenia choinki po schodach, przez pstrykanie nieodzownej wigilijnej fotografii rodzinnej, po wspólne przeglądanie starych albumów rodzinnych z dziadkiem. Zróżnicowane sytuacje podkreślają poczucie wspólnoty, idealnie uzupełnionej świątecznymi stylizacjami, tak licznie dostępnymi w ofercie Zalando.

Materiał nakręcony do spotu telewizyjnego, filmy do komunikacji online oraz te emitowane w kinach są punktem odniesienia dla kampanii online i w prasie drukowanej, OOH oraz kanałach własnych Zalando. Na każdym z 17 rynków, na których działa Zalando, odbędą się również wydarzenia dla prasy i lokalne aktywacje.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze