1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Ekologia
  4. >
  5. Czujesz klimat? Artur Rojek czuje

Czujesz klimat? Artur Rojek czuje

Artur Rojek (Fot. Krystian Pakieła)
Artur Rojek (Fot. Krystian Pakieła)
Artur Rojek został ambasadorem akcji „Czujesz Klimat?”, organizowanej przez sieć sklepów Rossmann. Wspólnie z marką będzie promował bardziej ekologiczne postawy i budował świadomość, że każdy z nas może podejmować bardziej przyjazne środowisku wybory. „Chociaż nie zbawimy tym całego świata, to mamy wpływ na najbliższe otoczenie, w którym funkcjonujemy. Wielkie zmiany powinniśmy rozpocząć od samych siebie!” – mówi artysta.

Dobry klimat to nie tylko otaczająca nas przyroda i dbałość o środowisko, lecz także przyjemna atmosfera i muzyka. W związku z tym Rossmann ruszył z akcją „Czujesz Klimat?”, do której postanowił zaprosić wyjątkowych artystów utożsamiających się z jej wartościami. Pierwszym ambasadorem został Artur Rojek, wokalista i kompozytor, dyrektor artystyczny cenionego OFF Festivalu. Skąd taki wybór? Artysta od lat kojarzony jest ze świadomymi, proekologicznymi wyborami i stylem życia.

– Na OFF Festiwalu stawiamy m.in. na segregację odpadów, biodegradowalne naczynia i sztućce, infrastrukturę częściowo zbudowaną z materiałów eco friendly, a także rozbudowaną ofertę wege w strefie gastro. Robiliśmy to jako pierwsi, jeszcze przed tym, jak wprowadzone zostały w tej kwestii europejskie przepisy. Staramy się być zawsze o krok do przodu. OFF jest od lat w czołówce najbardziej ekologicznych festiwali w Europie. Chcemy być nowatorscy i pokazywać, że wszystko to, co robimy, możemy robić mądrzej. I chociaż nie zbawimy tym całego świata, to mamy wpływ na najbliższe otoczenie, w którym funkcjonujemy. Wielkie zmiany powinniśmy rozpocząć od samych siebie! Cieszę się, że taka sieć jak Rossmann włącza się w promowanie tej ważnej idei – przyznaje Artur Rojek.

Artur Rojek (Fot. Krystian Pakieła) Artur Rojek (Fot. Krystian Pakieła)

Dzięki współpracy sieci Rossmann ze znanym muzykiem możliwe jest wspólne dotarcie z tą ideą do szerokiego grona odbiorców. Jak przyznaje Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmann: – Wybór Artura Rojka na ambasadora akcji był dla nas oczywisty. To artysta świadomy zagrożeń ekologicznych, od lat starający się żyć tak, by jak najmniej szkodzić środowisku – na OFF Festivalu muzyka i ekologia zawsze szły w parze. Jako muzyk Artur Rojek jest też dla nas uosobieniem klimatu rozumianego szerzej – jako dobra atmosfera, energia, wspólnota. Jesteśmy dumni, że mogliśmy połączyć siły i zostać sponsorem festiwalu, by jeszcze mocniej wspierać ważną dla obu stron ideę

Celem akcji jest m.in. zbudowanie świadomości, że każdy z nas może podejmować bardziej przyjazne środowisku wybory. Dlatego w ramach inicjatywy „Czujesz Klimat?” oznaczono produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję.

W ramach akcji „Czujesz Klimat?” Rossmann został sponsorem: Open'era (na tegorocznym Open’erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena – w ramach „Czujesz Klimat?” – zasilana wodorem), Siesty oraz Great September.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze