1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Ekologia

Ofelia czuje klimat – Iga Krefft kolejną ambasadorką akcji Rossmanna

Ofelia, czyli Iga Krefft (Fot. materiały prasowe)
Ofelia, czyli Iga Krefft (Fot. materiały prasowe)
Iga Krefft jest już trzecią ambasadorką „Czujesz Klimat?” Rossmanna. To inicjatywa, która jest głosem w ważnej dla nas wszystkich sprawie, czyli środowiska. Artystka, wspólnie z pozostałymi ambasadorami, Arturem Rojkiem i Marcinem Kydryńskim, przekonuje, że nawet „małe” codzienne wybory, także podczas zakupów, mają ogromny wpływ na planetę, a co za tym idzie – nasz dobrostan.

Iga Krefft to utalentowana artystka młodego pokolenia. Na Instagramie obserwuje ją ponad 114 tysięcy osób. Na początku września br. wydała swoją drugą solową płytę zatytułowaną „8”. Zaangażowała się w projekt „Czujesz Klimat? Rossmanna”, bo „kocha naturę za jej wielowymiarowość. To z jednej strony nieprzewidywalny żywioł, który rządzi naszym życiem, a z drugiej – źródło naszej równowagi. Źródło, którego zasoby wyczerpują się z każdym rokiem”.

– Jestem świadoma postępujących zmian klimatycznych na świecie i wierzę, że wybory, których dokonuję każdego dnia, mogą je spowalniać albo niestety pogłębiać. Dlatego uważam, że dbanie o środowisko zaczyna się od małych decyzji. I wierzę, że gdyby każdy zaczął od jednej zmiany w swoim życiu, wspólnie moglibyśmy osiągnąć wielkie rzeczy. Mieszkam w dużym mieście, ale poruszam się po nim hulajnogą, noszę butelkę na wodę wielokrotnego użytku i zwracam uwagę na produkty, jakie wybieram – jaki mają skład, jak powstały, czy ich opakowania nadają się do ponownego użytku. I chciałabym zachęcać do tego innych, dlatego przyłączyłam się do inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmanna – przyznaje Iga Krefft.

Ofelia czuje klimat, a ty? (Fot. materiały prasowe) Ofelia czuje klimat, a ty? (Fot. materiały prasowe)

Celem „Czujesz Klimat?” jest m.in. wspieranie idei, że codziennie wybory każdego z nas mogą być bardziej przyjazne środowisku. Rossmann chce nam je ułatwiać, dlatego w swoich sklepach produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję oznaczył symbolem „Czujesz Klimat?”.

Dobry klimat to nie tylko czyste powietrze i środowisko. To także przyjaźni ludzie, atmosfera, jaka nas otacza, pozytywne wibracje. Dlatego w ramach akcji „Czujesz Klimat?” Rossmann został sponsorem: Open'era (na tegorocznym Open'erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena zasilana wodorem), Off Festival, Siesty oraz Great September.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze