1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Ekologia

Natalia Szroeder poczuła klimat – to czwarta ambasadorka inicjatywy Rossmanna

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Natalia Szroeder oficjalnie dołączyła do grona ambasadorów inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmanna. Wokalistka wspólnie z firmą Rossmann i pozostałymi ambasadorami – Ofelią Igą Krefft, Marcinem Kydryńskim i Arturem Rojkiem – będzie promować bardziej ekologiczne postawy i przekonywać, że drobne codzienne wybory każdego z nas – także podczas zakupów – mają wielki wpływ na środowisko.

Natalia Szroeder to 27-letnia wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów oraz jeden z najciekawszych obecnie kobiecych głosów na polskiej scenie muzyki pop. Debiutowała w programie „Od przedszkola do Opola”, a swój pierwszy solowy album nagrała w wieku 21 lat. Dziś ma na koncie dwie solowe płyty i rozpoczyna pracę nad trzecią.

Robię w życiu, to co naprawdę kocham i to, o czym zawsze marzyłam. Czy można pragnąć czegoś więcej? Czasami zamykam oczy i wyobrażam sobie, gdzie będę za 10, 20 lat. Jak będzie wyglądał świat wokół mnie? Zastanawiam się, czy będą jeszcze czyste rzeki, a miasta będą pełne zielonych drzew? To zależy tylko od nas, bo każdy nasz wybór, poważny czy też błahy, ma wpływ na otaczający nas świat. Dlatego zdecydowałam się dołączyć do grona ambasadorów inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmanna, bo wierzę, że nasze nawet najmniejsze decyzje mają znaczenie dla planety, tak samo jak w muzyce znaczenie ma każdy dźwięk – mówi Natalia Szroeder.

Celem akcji „Czujesz Klimat?” jest m.in. wspieranie idei, że codzienne wybory każdego z nas mogą być bardziej przyjazne środowisku. Rossmann chce nam je ułatwiać, dlatego w swoich sklepach produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję oznaczył symbolem „Czujesz Klimat?”.

Dobry klimat to nie tylko czyste powietrze i środowisko. To także przyjaźni ludzie, atmosfera, jaka nas otacza, pozytywne wibracje. Dlatego w ramach akcji „Czujesz Klimat?” Rossmann nie tylko zaprosił do współpracy artystów ze świata muzyki, ale też został sponsorem: Open’era (na ubiegłorocznym Open'erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena zasilana wodorem – w ramach „Czujesz Klimat?”), OFF Festivalu, Siesty oraz Great September.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze