Re­kla­ma gra­ficz­na umiesz­cza­na na gó­rze stro­ny pod menu głównym.
Ro­zmia­ry: 750 x 100 pik­se­li i po­jem­ność do 150 kB.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML.

Lo­ka­li­za­cja
Gó­ra, wy­cen­tro­wa­ny, pod na­głów­kiem stro­ny.

Za­le­ty
Dzięki wysokiej pozycji za­pew­nia wy­so­ką oglą­dal­ność, a duży powierzchnia pozwala na prezentację rozbudowanych haseł i treści wizerunku.

Większy odpowiednik Billboarda.
Re­kla­ma gra­ficz­na umiesz­cza­na na gó­rze stro­ny pod menu głównym. Ro­zmia­ry: 750 x 200 pik­se­li i po­jem­ność do 150 kB.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML.

Lo­ka­li­za­cja
Gó­ra, wy­cen­tro­wa­ny, pod na­głów­kiem stro­ny.

Za­le­ty
Dzięki wysokiej pozycji za­pew­nia wy­so­ką oglą­dal­ność, a duży powierzchnia pozwala na prezentację rozbudowanych haseł i treści wizerunku. Większa powierzchnia reklamowa niż tradycyjnego Billboarda.

Największy typ Billboarda.
Re­kla­ma gra­ficz­na umiesz­cza­na na gó­rze stro­ny pod menu głównym. Ro­zmia­ry: 750 x 300 pik­se­li i po­jem­ność do 150 kB.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML.

Lo­ka­li­za­cja
Gó­ra, wy­cen­tro­wa­ny, pod na­głów­kiem stro­ny.

Za­le­ty
Dzięki wysokiej pozycji za­pew­nia wy­so­ką oglą­dal­ność, a duży powierzchnia pozwala na prezentację rozbudowanych haseł i treści wizerunku. Większa powierzchnia reklamowa niż tradycyjnego Billboarda.

Rozszerzalny typ Billboarda. Składa się z dwóch kreacji.
Kreacja pierwsza to klasyczny billboard (opcjonalnie double lub triple billboard). Po najechaniu pojawia się na jej miejscu druga kreacja o rozmiarze 750×500 piksli.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML.

Lo­ka­li­za­cja
Gó­ra, wy­cen­tro­wa­ny, pod na­głów­kiem stro­ny.

Za­le­ty
Dzięki wysokiej pozycji za­pew­nia wy­so­ką oglą­dal­ność, a duża rozwijana powierzchnia pozwala na prezentację rozbudowanych haseł i treści wizerunku.

Kreacja składa się z dwóch form reklamowych. Billboarda (lub Double/Triple Billboarda) oraz tła serwisu. Obie formy klikalne.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML. 750×100(200/300) piksli.

Lo­ka­li­za­cja
Gó­ra, wy­cen­tro­wa­ny, pod na­głów­kiem stro­ny. Tło po serwisem.

Za­le­ty
Dzięki wysokiej pozycji za­pew­nia wy­so­ką oglą­dal­ność. Dodatkowa powierzchnia reklamowa jaką zapewnia tło pozwala na rozbudowane wizualizacje.

Najbardziej popularny format reklamowy. Rozmiar 300×600. Pasuje tak na wersję pełną strony (komputery) jak i na wersję mobilną.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML. Do 150 kB.

Lo­ka­li­za­cja
Reklama w wersji pełnej strony (komputery) wyświetlana w dowolnym boksie na stronie głównej i kategoriach (standardowo 2 rząd po prawej stronie). Przy artykułach wyświetlana po prawej stronie przy treści artykułu.
W wersji mobilnej na stronie głównej i kategoriach wyświetlana na 3 pozycji oraz po drugim akapicie czytanego artykułu.

Za­le­ty
Wysoka oglądalność i skuteczność dzięki umieszczeniu go przy czytanym artykule. W wersji mobilnej widoczny dzięki umieszczeniu go w treści artykułu. Standardowa forma reklamowa pozwalająca na wykorzystanie w różnych miejscach. Duża powierzchnia reklamowa.

Drugi najbardziej popularny format reklamowy. W dwóch rozmiarach do wybory 300×200 lub 336×280 piksli. Pasuje tak na wersję pełną strony (komputery) jak i na wersję mobilną.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML.

Lo­ka­li­za­cja
Reklama w wersji pełnej strony (komputery) wyświetlana w dowolnym boksie na stronie głównej i kategoriach (standardowo 2 rząd po prawej stronie). Przy artykułach wyświetlana po prawej stronie przy treści artykułu.
W wersji mobilnej na stronie głównej i kategoriach wyświetlana na 3 pozycji oraz po drugim akapicie czytanego artykułu.

Za­le­ty
Wysoka oglądalność i skuteczność dzięki umieszczeniu go przy czytanym artykule. W wersji mobilnej widoczny dzięki umieszczeniu go w treści artykułu. Standardowa forma reklamowa pozwalająca na wykorzystanie w różnych miejscach.

Jedna z największych form reklamowych.  Powierzchnia reklamowa to aż 950×300 piksli. Możliwość umieszczenia kreacji nawet 1200x300px.
Re­kla­ma gra­ficz­na umiesz­cza­na na gó­rze stro­ny pod menu głównym.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML. Do 200kB.

Lo­ka­li­za­cja
Gó­ra, wy­cen­tro­wa­ny, pod na­głów­kiem stro­ny.

Za­le­ty
Dzięki wysokiej pozycji za­pew­nia wy­so­ką oglą­dal­ność, a duż powierzchnia pozwala na prezentację rozbudowanych haseł i treści wizerunku.

Największa forma reklamowa. Składa się z 2 kreacji. Kreacja pierwsza to standardowy Wideobard. Kreacja 2 pojawia się po najechaniu. Powierzchnia reklamowa to aż 950×500 piksli. Możliwość umieszczenia kreacji nawet 1200x500px.
Re­kla­ma gra­ficz­na umiesz­cza­na na gó­rze stro­ny pod menu głównym.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML. Do 200kB.

Lo­ka­li­za­cja
Gó­ra, wy­cen­tro­wa­ny, pod na­głów­kiem stro­ny.

Za­le­ty
Dzięki wysokiej pozycji za­pew­nia wy­so­ką oglą­dal­ność, a duża powierzchnia pozwala na prezentację rozbudowanych haseł i treści wizerunku.

Baner umieszczany tylko w treści artykułu. Maksymalny rozmiar kreacji to Triple Billboard czyli 750×300 piksli.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML. Do 200 kB. Maksymalna powierzchnia reklamowa to 750×300 piksli.

Lo­ka­li­za­cja
Reklama umieszczona w treści artykułu.

Za­le­ty
Wysoka oglądalność i skuteczność dzięki umieszczeniu w treści artykułu.

Baner umieszczany tylko w treści artykułu. Treść artykułu jest niejako rozsunięta a wraz z czytaniem artykułu odsłaniana jest forma reklamowa.

Format
Dowolny format graficzny lub kreacja oparta na JavaScript/HTML. Do 200 kB. Maksymalna powierzchnia reklamowa to 1920×500 piksli dla wersji pełnej i 336×500 piksli w wersji mobilnej.

Lo­ka­li­za­cja
Reklama umieszczona w treści artykułu.

Za­le­ty
Wysoka oglądalność i skuteczność dzięki umieszczeniu w treści artykułu. Ładna forma reklamy.

Bezpośrednia forma reklamowa pozwalająca na dotarcie bezpośrednio do użytkowników.

Artykuł reklamowy.