Kampania #MaszToPoMnie oparta jest na cytatach znanych, historycznych postaci polskich Żydów i zachęca odbiorcę do odkrywania wielonarodowego dziedzictwa Warszawy i Polski.
Na plakatach kampanii pokazane zostały cztery ważne dla polskiego dziedzictwa kulturowego i społecznego postaci – pedagog i pisarz Janusz Korczak, poeta Julian Tuwim, poetka Zuzanna Ginczanka i działacz społeczny, jeden z przywódców powstania w getcie warszawskim Marek Edelman. To także osoby związane – przez całe życie lub przez jego część – z Warszawą. Hasztag „MaszToPoMnie ma skłonić do refleksji nad wspólną, żydowsko – polską spuścizną i stanowi zaproszenie do odwiedzenia wystawy „1000 lat historii Żydów polskich” Muzeum Polin.
Nie da się opowiedzieć historii Warszawy bez jej żydowskiej społeczności, która przed wojną stanowiła 30% wszystkich mieszkańców stolicy. Położone w sercu dawnej Dzielnicy Północnej Muzeum Polin za sprawą swojej wystawy stałej w interaktywnej, atrakcyjnej dla widza formie opowiada między innymi o ich życiu. Kampanijne hasło #MaszToPoMnie jest osobiste jak słowa rodziców kierowane do dziecka, podkreśla bliskość wzajemnych, żydowsko-polskich relacji.
Kampania #MaszToPoMnie potrwa do końca wakacji.
Kreację opracował Dział Komunikacji Muzeum Polin we współpracy z copywriterką Magdaleną Komorek.