1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Festiwal Gdynia
  4. >
  5. Noś dłużej, oglądaj dłużej. Electrolux Oficjalnym Partnerem 46. FPFF w Gdyni

Noś dłużej, oglądaj dłużej. Electrolux Oficjalnym Partnerem 46. FPFF w Gdyni

(Fot. materiały partnera)
Moda i kino to najbardziej demokratyczne formy wyrażania siebie. Operują emocjami i zawsze są w awangardzie światowych zmian, mając ogromny wpływ na kulturę i społeczeństwo. Festiwal w Gdyni jest tego świetnym dowodem, decydując się podczas tegorocznej edycji na przyłączenie do grona „zielonych festiwali” i promowanie proekologicznych wyborów.

Nieodłącznym elementem festiwali jest tzw. czerwony dywan, czyli prezentacja Gwiazd i ich kreacji, ale też ważkich kwestii społecznych czy środowiskowych. Wielu uczestników najważniejszych światowych imprez wybiera na czerwony dywan kreacje vintage lub te, które nosili już na innych galach. Takie podejście jeszcze niedawno uchodziłyby za faux pas, dziś jednak zyskuje coraz większe uznanie branży i fanów kina. W tym roku do grona partnerów Festiwalu w Gdyni dołącza marka Electrolux, która promuje ideę cyrkularności, będącą wyrazem mądrości i odpowiedzialności za naszą planetę.

Electrolux inspiruje Gwiazdy i Gości największego święta polskiego kina do wyboru kreacji z myślą o środowisku. Kostiumografka Malwina Wędzikowska przygotuje gwiazdom Festiwalu, które zdecydowały się wziąć udział w akcji, stylizacje cyrkularne. Dzięki temu, ekologiczna moda z zamkniętego obiegu pojawi się na gdyńskim czerwonym dywanie.

(Fot. materiały partnera)

Electrolux objął także patronat nad pozakonkursową sekcją „Czysta Klasyka”, w trakcie której będzie można zobaczyć zrekonstruowane cyfrowo klasyki polskiej kinematografii. To dzieła, które należy znać i zachować w jak najlepszej kondycji na jak najdłużej, dla kolejnych pokoleń widzów. Dodatkowo, obok Teatru Muzycznego zostanie uruchomiona Strefa „Noś dłużej”, we współpracy z Ubrania do Oddania. Znajdziemy w niej perełki vintage czy unikalne egzemplarze ubrań dostępnych w e-butiku nosdluzej.pl.

(Fot. materiały partnera)

Niewątpliwą atrakcją przestrzeni jest wystawa stylizacji filmowych inspirowanych filmami z sekcji „Czysta Klasyka”. Stylizacje pięciu manekinów, ubranych w duchu mody cyrkularnej w kostiumy z drugiego obiegu, a także ubrania pochodzące z e-butiku „Noś dłużej”, przygotowała Malwina Wędzikowska.

Łączymy siły z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, żeby pokazać, że poprzez drobne zmiany zachowań można dbać o naturę. Dotyczy to wszystkich branż i obszarów naszego życia. Kino, film potrafią być narzędziami potężnej zmiany i już nie raz udowodniły, że ich narracje czynią świat lepszym. Electrolux stawia sobie za cel ewolucję naszych przyzwyczajeń, skłaniając swoich konsumentów do drobnych kroków i wyborów z myślą o środowisku oraz zachowaniu tego, co w nim najcenniejsze. Zachęcamy gości i gwiazdy Festiwalu do wyboru kreacji cyrkularnych, partnerujemy sekcji Czysta Klasyka oraz otwieramy dla wszystkich miłośników kina strefę Noś dłużej, do której serdecznie zapraszamy – mówi Natalia Kostera, Brand Manager Electrolux.

  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze