1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia
  4. >
  5. Wiosenny plan treningowy – filmy z ćwiczeniami

Wiosenny plan treningowy – filmy z ćwiczeniami

fot. Wojciech Olszanka
Zobacz galerię 4 Zdjęcia
Wiosenny plan treningowy został stworzony przez dwójkę trenerów Adę Jakimowicz i Marcina Markiewicza w oparciu o książkę Adios kilogramos. Projekt ten został stworzony dla wszystkich osób, które potrzebują profesjonalnego i kompleksowego podejścia do problemów z nadwagą, bólami układu ruchu, brakiem akceptacji siebie, jak również dla tych, które nie radzą sobie z dużą ilością obowiązków i zmagają się z permanentnym brakiem czasu.

Nie każdy może pozwolić sobie na korzystanie z prywatnych zajęć ze specjalistą. Dlatego przygotowaliśmy plan treningowy, który w połączeniu z determinacją i samozaparciem, doda siły i pozwoli zmienić dotychczasowe nawyki na te prawidłowe.

fot. Wojciech Olszanka

W osiągnięciu najlepszych efektów polecamy lekturę książki Adios kilogramos, w której, oprócz szczegółowych opisów ćwiczeń, znalazł się pełnowartościowy program żywieniowy na 90 dni, opierający się na pięciu posiłkach dziennie. Do każdego etapu została przygotowana lista produktów w podziale na poszczególne tygodnie, co niewątpliwie ułatwi rozpoczęcie zdrowego odżywiania. Na końcu książki znajdziemy osobisty dziennik, pomagający usystematyzowanie postępów uczestnika programu. Pozwali on na kontrolę poprzez regularne zapisywanie przyjmowanych posiłków, a także wykonywanych ćwiczeń. Dodatkowo znalazły się tam praktyczne porady, które pomogą przetrwać trudne dni, a te nie zawsze zdarzają się tylko na początku.

Zobacz filmy z ćwiczeniami:

Etap 1: Rate of motion i Trening Cardio dla początkujących

Etap 2: Trening Cardio dla średniozaawansowanych i Trening Funkcjonalny dla średniozaawansowanych

Etap 3: Trening Cardio dla zaawansowanych i Trening siłowo- funkcjonalny

Zobacz dodatkowe treningi: na piersi, brzuch i pośladki

CZAS REGENERACJI

Aby ciało było w pełni sprawne, poza energią dostarczaną w posiłkach, ciężkimi treningami i stretchingiem po treningach, potrzebuje także czasu na regenerację. Regeneracja to czas spędzony na odnowie mięśni, aby uniknąć przetrenowania, kontuzji czy przewlekłego zmęczenia, zarówno psychicznego, jak i fizycznego. Zalecamy spacer, saunę czy jazdę na rowerze, w każdym dniu, jako formę relaksu należy uznać stretching.

Książka Adios kilogramos w formie drukowanej dostępna jest w księgarni internetowej Wydawnictwa Zwierciadła.

W wersji e-book na stronie

fot. Wojciech Olszanka

Współautorzy książki „Adios kilogramos”

Pasjonatka sportu, doświadczona trenerka personalna, psycholożka. Absolwentka warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz Wydziału Psychologii UW. Trenuje kick boxing, uprawia trening siłowo-funkcjonalny z użyciem kettli oraz uczestniczy w półmaratonach i maratonach. Autorka ćwiczeń dla kobiet w ciąży w książce Uczta dla dwojga. Zobacz blog Ady Jakimowicz na Zwierciadlo.pl

Fizjoterapeuta, terapeuta manualny. Specjalista od uszkodzeń tkanek miękkich. Pasjonat sportowych wyzwań. Były trójboista. Obecnie trenuje sporty wydolnościowo-wytrzymałościowe. Ultramaratończyk, triathlonista (biegi 24h, biegi z przeszkodami, IronMan 2016). Wykładowca i szkoleniowiec.

Katarzyna Błażejewska-Stuhr

Dietetyk kliniczny, psychodietetyk. Wyznaje zasadę, że można jeść niemal wszystko, ważne są proporcje. Autorka i współautorka publikacji poświęconych zdrowemu żywieniu, m.in. trzech części bestsellerowych Koktajli dla zdrowia i urody oraz książki dla kobiet w ciąży Uczta dla dwojga. Dzięki jej poradom świat jest lżejszy o wiele kilogramów.

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze