1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia
  4. >
  5. Visa działa dla wszystkich, ale chce inspirować zwłaszcza kobiety

Visa działa dla wszystkich, ale chce inspirować zwłaszcza kobiety

(Fot. materiały prasowe)
Choć Visa jest postrzegana przez pryzmat kart płatniczych to dziś ta organizacja to coś znacznie więcej. To sieć łącząca ludzi, partnerów i produkty. Wyróżnia ją skala oddziaływania, technologie i możliwości łączenia jednej części świata z drugą. To jednak przede wszystkim zaufana sieć umożliwiająca rozwój handlu, która działa dla wszystkich. Czego być może jeszcze nie wiecie o Visa, to fakt, że jednym z kluczowych obszarów działań tej organizacji jest wsparcie rozwoju kobiet w pracy, sporcie i w biznesie.

Ponad sześćdziesiąt lat temu, kiedy powstawała organizacja Visa, niewielu potrafiło sobie wyobrazić świat bez gotówki i czeków. Towarzysząca powstaniu firmy wizja wprowadzenia bardziej bezpiecznej, pewnej i wygodnej waluty w postaci cyfrowej, sprowadzała się do prostego pytania: co jeśli pieniądz stałby się w pełni elektroniczny? Dzisiaj Visa nadal współtworzy przyszłość handlu cyfrowego, dzięki stwarzaniu dostępu do swojej bezpiecznej i globalnej sieci, wspierając jednocześnie małe i średnie firmy w cyfrowej transformacji biznesu.

Kobiety w centrum uwagi marki

Szczególne wsparcie Visa oferuje kobietom, od lat organizując lokalne kampanie edukacyjne, promując ich przedsiębiorczość czy też kibicując im w ich sportowych wyczynach. Wdraża programy rozwoju zawodowego, które pomogły zwiększyć reprezentację kobiet i budować bardziej różnorodne zespoły. W firmie działa również zasada równych płac, co oznacza, że kobiety i mężczyźni zajmujący tożsame stanowiska zarabiają tyle samo. W Polsce Visa została partnerem programu „TOP Women w e-biznesie” założonym przez Fundację Kobiety e-Biznesu. Jego celem jest edukacja uczestniczek w zakresie rozpoczęcia działalności gospodarczej i korzystania z najbardziej potrzebnych narzędzi do prowadzenia biznesu online.

Aby dowiedzieć się więcej, warto przeczytać tę ciekawą rozmowę z Katarzyną Jezierską, dyrektorką działu marketingu Visa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Integrujemy się globalnie

Niedawno Visa ogłosiła początek zaplanowanej na lata ewolucji marki – od kart płatniczych do wspierania inkluzywnego rozwoju gospodarczego i różnorodnych przepływów pieniędzy. Mają być podkreślane zróżnicowane możliwości sieci Visa oraz zaangażowanie w globalną integrację gospodarczą. Już dzisiaj Visa aktywnie angażuje się w działania na rzecz rozwoju gospodarczego – sieć Visa łączy 3,6 miliarda kart, ponad 70 milionów punktów sprzedaży, dziesiątki tysięcy partnerów i rocznie obsługuje transakcje o wartości ponad 12,5 biliona dolarów.

(Fot. materiały prasowe)

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze