Najnowsza kampania hiszpańskiej marki Loewe to miks legend i wschodzących gwiazd. Jednym z modeli jest 84-letni Anthony Hopkins.
Aktor już wcześniej próbował swoich sił w modelingu – w wieku 79 lat został ambasadorem włoskiej marki Brioni, która szyje luksusowe garnitury. Teraz przyszła pora na coś trochę bardziej szalonego.
Rozpromieniony Hopkins – sfotografowany przez Jurgena Tellera – na jednym zdjęciu pozuje w kolorowej koszulce w pączki i płaszczu z ćwiekami, wskazując na torbę z logo marki Loewe. Na innym zdjęciu widzimy legendę kina w klasycznej haftowanej bluzie i czarnych spodniach.
Jednak Hopkins nie jest jedynym starszym modelem w tej kampanii zapowiadającej kolekcję na jesień. Przed obiektywem stanęła też Lynda Benglis, 80-letnia artystka, która pozuje w legginsach w papugi, wielobarwnych sneakersach oraz swetrze w kolorowe paski. Rzeźbiarka zasłania się szalem i trzyma torbę w intensywnym pomarańczowym odcieniu.
Poza nimi możemy zobaczyć m.in. aktora Josha O’Connora, aktorkę Jessie Buckley, modelkę Kaię Gerber czy wokalistkę HyunA.
– Wybieram ludzi reprezentujących, moim zdaniem, przekaz marki, ale też tych, których podziwiam, z którymi chcę stworzyć więź – mówi Jonathan Anderson, dyrektor kreatywny Loewe, nazywając swoich ambasadorów wyjątkową kreatywną społecznością.