Pierwsza para jednopłciowa zaślubiona przez katolickiego księdza. Najbardziej kobiecy rząd w historii zaprzysiężony. Polska najbezpieczniejszym krajem dla kobiet. W najnowszej kampanii marka YES przedstawia swoją wizję przyszłości.
Wystartowała nowa odsłona kampanii YES „Jestem Kobietą – Jestem przyszłością”. Marką zabrała nas w podróż do 2072 roku, do świata, które stało się przyjaznym miejscem dla kobiet.
Spot kampanii pokazuje historię zwyczajnej niezwyczajnej kobiety od narodzin do dojrzałości. Jego bohaterka żyje w świecie wolnym od stereotypowego postrzegania roli kobiet. W rzeczywistości wykreowanej przez markę wszyscy czują się bezpiecznie, bo w przyszłości ważne są akceptacja i wzajemny szacunek. YES przedstawia Polskę, w której można kochać i tworzyć rodziny z kim się chce i jest to akceptowane przez wszystkich, łącznie z kościołem katolickim. Można osiągać sukcesy w polityce, która przestała być miejscem zdominowanym przez mężczyzn. Można w końcu wracać późną nocą do domu bez lęku, że ktoś zrobi nam krzywdę.
– W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich – komentuje Justyna Lach, dyrektorka marketingu marki YES. – W całym tym procesie zmian biżuteria jest nośnikiem wartości, które są bliskie nam i wielu kobietom w Polsce. Przekazujemy ją sobie tak, jak przekazujemy siłę potrzebną do walki o lepszą przyszłość.
W szerzeniu tej optymistycznej wizji przyszłości markę wspierać będą nowe ambasadorki:
Maja Ostaszewska – aktorka teatralna i filmowa oraz działaczka społeczna i aktywistka. Zaangażowana w walkę o demokrację, praworządność i prawa kobiet. Mama dwójki dzieci, buddystka.
Aleksandra Kwaśniewska – dziennikarka, prezenterka telewizyjna i autorka tekstów piosenek. Otwarcie podejmuje tematy kobiecości i przekonuje, że nie ma jednego wzorca i wyznacznika bycia kobietą. Podkreśla, że jesteśmy takie, jakie jesteśmy, a nie takie, jakie „powinnyśmy” być.
Julia Sobczyńska – modelka, finalistka 10. edycji „Top Model”. Nie boi się otwarcie mówić o swojej biseksualności. Razem ze swoją narzeczoną wystąpiła na okładce czerwcowego wydania „Vogue Polska”, poświęconego osobom LGBTQIA+.
Za zeszłoroczna kampanię „Jestem kobietą” marka YES jest otrzymała Grand Prix Effie.