1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia

Różne różności, czyli przegląd nowości na rynku

Fujifilm Instax Square Link (Fot. materiały prasowe)
Fujifilm Instax Square Link (Fot. materiały prasowe)
Nowa drukarka do smartfonów, zegarek Fitbin Sense 2, a może… kartonowe opakowanie kapsułek do prania? Co zwróci waszą uwagę? Oto redakcyjny przegląd nowości różnego rodzaju.

W świecie fotografii

Nowa drukarka do smartfonów Fujifilm Instax Square Link przynosi cały wachlarz nowych i wyjątkowych funkcjonalności opracowanych w celu zachęcenia użytkowników do uwolnienia swojego twórczego potencjału. Wśród nowości wymienić należy funkcję AR Print (wydruk w rzeczywistości rozszerzonej), a także Instax Connect. Obie funkcjonalności pozwalają miłośnikom fotografii natychmiastowej i wydruków ze smartfonów na indywidualizację, a także dzielenie się wykonanymi przez siebie zdjęciami na zupełnie nowe sposoby. Podobnie jak wszystkie urządzenia w serii drukarek Instax Link Square Link oferuje wiele zróżnicowanych szablonów ramek, cyfrowych naklejek i trybów wydruku.

Fujifilm Instax Square Link (Fot. materiały prasowe) Fujifilm Instax Square Link (Fot. materiały prasowe)

Nowy rok, nowa ja

Smartwatch Fitbit Sense 2 to idealne wsparcie zdrowego trybu życia oraz radzenia sobie ze stresem – dzięki aplikacji EKG, która wychwyci nieregularny rytm serca, i funkcji Body Response, śledzącej reakcje organizmu, aby zidentyfikować wzorce stresu. Uzyskaj świadomość czynników stresu i stwórz praktykę radzenia sobie z nimi. Sense 2 zaproponuje skorzystanie z funkcji rejestrowania nastroju, ćwiczeń oddechowych czy sesji mindfulness. Dzięki subskrypcji Premium Fitbit możesz mieć dostęp do dokładnych statystyk związanych z pomiarem stresu, snu i pozostałych aktywności z ostatnich 90 dni. Przy zakupie Fitbit Sense 2 każdy użytkownik otrzymuje bezpłatną 6-miesięczną subskrypcję Fitbit Premium.

Fitbit Sense 2; cena: 1 499 zł (Fot. materiały prasowe) Fitbit Sense 2; cena: 1 499 zł (Fot. materiały prasowe)

Gładkość według potrzeb

Zestaw z maszynką Gillette Venus Extra Smooth Sensitive ze specjalnie zaprojektowanym uchwytem, wymiennym ostrzem, uchwytem na maszynkę pod prysznic oraz kosmetyczką. Maszynka do golenia Venus, wyposażona w paski nawilżające SkinElixir, jest idealna dla wrażliwej skóry – chroni ją, umożliwiając golenie bez podrażnień. Głowica maszynki została wyposażona w 5 twardych jak diament i bardzo cienkich ostrzy, które gładko przesuwają się po skórze, pozostawiając ją miękką i delikatną. Ważne jest też to, że każda głowica pasuje do każdej rączki Venus – można je więc dopasowywać wedle własnych potrzeb.

Gillette Venus Extra Smooth Sensitive; cena: 89,99 zł (Fot. materiały prasowe) Gillette Venus Extra Smooth Sensitive; cena: 89,99 zł (Fot. materiały prasowe)

Depilacja dla zabieganych

To absolutnie bezpieczne urządzenie do depilacji ciała i twarzy marki Braun wyposażone w rewolucyjną technologię SensoAdapt, która sama dostosowuje moc impulsu świetlnego do kolorytu skóry. Urządzenie jest bardzo wydajne – zapewnia aż 400 000 błysków. Ten depilator zdecydowanie docenią osoby zabiegane – jego szybkość działania pozwala np. na wykonanie zabiegu na łydkach w zaledwie 5 minut. Już 4-tygodniowa kuracja prowadzi do widocznej redukcji owłosienia.

Braun; cena sugerowana w zależności od modelu: 1 999–2 299 zł (Fot. materiały prasowe) Braun; cena sugerowana w zależności od modelu: 1 999–2 299 zł (Fot. materiały prasowe)

Ariel, jakiego nie znacie

Marka Ariel prezentuje rewolucyjne kartonowe pudełko Ecoclic®, ograniczające zużycie plastiku. Nowe, kartonowe opakowanie posiada certyfikat FSC i zostało zaprojektowane tak, aby było intuicyjne dla wszystkich dorosłych dzięki przełomowym technologiom. Nowe pudełko jest również bardziej ergonomiczne w użyciu i ma głośne „kliknięcie” informujące o prawidłowym zamknięciu, jednocześnie zapewniające bezpieczeństwo dzieciom. Rewolucyjne opakowania w połączeniu z opatentowaną technologią COOLCLEAN™, dzięki której kapsułki Ariel efektywnie usuwają zabrudzenia już w 30 stopniach, to możliwość ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko podczas prania. Skuteczność, redukcja plastiku, oszczędność energii, bezpieczeństwo, wygoda – a wszystko w ramach zrównoważonego rozwoju.

Ariel (Fot. materiały prasowe) Ariel (Fot. materiały prasowe)

Komfort i ochrona dla każdej z nas

W trakcie okresu każda kobieta powinna czuć się dobrze we własnym ciele, tak jak w pozostałe dni. Aby tak było, firma Procter & Gamble – właściciel marki Always – zaprojektowała linię podpasek Always Platinum z pięcioma obszarami komfortu. Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki aż 89 proc. Polek potwierdza, że to właśnie podpaski Always Platinum zapewniają im najlepszą kombinację komfortu i ochrony.

Always (Fot. materiały prasowe) Always (Fot. materiały prasowe)

A może wypad na narty?

W tym roku Grupa BFC, oferująca unikalne doświadczenia podróżnicze, sportowe emocje i prestiż elitarnej grupy członków klubu, obchodzi swoje 30-lecie. To polska rodzinna firma istniejąca od 1992 roku, która powstała z pasji tworzenia wielkich inicjatyw w segmencie turystyki zorganizowanej. Dziś firma jest jedynym i oficjalnym przedstawicielem regionu Trentino w Polsce. Stała się tym samym ambasadorem polskiej turystyki we Włoszech i oficjalnym partnerem włoskiej organizacji turystycznej FTO. Proponuje wyjazdy do lokalizacji ściśle wyselekcjonowanych na drodze 30-letniego doświadczenia i corocznie organizuje podróże dla tysięcy osób. To co, może się skusicie?

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze