Nowa drukarka do smartfonów, zegarek Fitbin Sense 2, a może… kartonowe opakowanie kapsułek do prania? Co zwróci waszą uwagę? Oto redakcyjny przegląd nowości różnego rodzaju.
W świecie fotografii
Nowa drukarka do smartfonów Fujifilm Instax Square Link przynosi cały wachlarz nowych i wyjątkowych funkcjonalności opracowanych w celu zachęcenia użytkowników do uwolnienia swojego twórczego potencjału. Wśród nowości wymienić należy funkcję AR Print (wydruk w rzeczywistości rozszerzonej), a także Instax Connect. Obie funkcjonalności pozwalają miłośnikom fotografii natychmiastowej i wydruków ze smartfonów na indywidualizację, a także dzielenie się wykonanymi przez siebie zdjęciami na zupełnie nowe sposoby. Podobnie jak wszystkie urządzenia w serii drukarek Instax Link Square Link oferuje wiele zróżnicowanych szablonów ramek, cyfrowych naklejek i trybów wydruku.
Fujifilm Instax Square Link (Fot. materiały prasowe)
Nowy rok, nowa ja
Smartwatch Fitbit Sense 2 to idealne wsparcie zdrowego trybu życia oraz radzenia sobie ze stresem – dzięki aplikacji EKG, która wychwyci nieregularny rytm serca, i funkcji Body Response, śledzącej reakcje organizmu, aby zidentyfikować wzorce stresu. Uzyskaj świadomość czynników stresu i stwórz praktykę radzenia sobie z nimi. Sense 2 zaproponuje skorzystanie z funkcji rejestrowania nastroju, ćwiczeń oddechowych czy sesji mindfulness. Dzięki subskrypcji Premium Fitbit możesz mieć dostęp do dokładnych statystyk związanych z pomiarem stresu, snu i pozostałych aktywności z ostatnich 90 dni. Przy zakupie Fitbit Sense 2 każdy użytkownik otrzymuje bezpłatną 6-miesięczną subskrypcję Fitbit Premium.
Fitbit Sense 2; cena: 1 499 zł (Fot. materiały prasowe)
Gładkość według potrzeb
Zestaw z maszynką Gillette Venus Extra Smooth Sensitive ze specjalnie zaprojektowanym uchwytem, wymiennym ostrzem, uchwytem na maszynkę pod prysznic oraz kosmetyczką. Maszynka do golenia Venus, wyposażona w paski nawilżające SkinElixir, jest idealna dla wrażliwej skóry – chroni ją, umożliwiając golenie bez podrażnień. Głowica maszynki została wyposażona w 5 twardych jak diament i bardzo cienkich ostrzy, które gładko przesuwają się po skórze, pozostawiając ją miękką i delikatną. Ważne jest też to, że każda głowica pasuje do każdej rączki Venus – można je więc dopasowywać wedle własnych potrzeb.
Gillette Venus Extra Smooth Sensitive; cena: 89,99 zł (Fot. materiały prasowe)
Depilacja dla zabieganych
To absolutnie bezpieczne urządzenie do depilacji ciała i twarzy marki Braun wyposażone w rewolucyjną technologię SensoAdapt, która sama dostosowuje moc impulsu świetlnego do kolorytu skóry. Urządzenie jest bardzo wydajne – zapewnia aż 400 000 błysków. Ten depilator zdecydowanie docenią osoby zabiegane – jego szybkość działania pozwala np. na wykonanie zabiegu na łydkach w zaledwie 5 minut. Już 4-tygodniowa kuracja prowadzi do widocznej redukcji owłosienia.
Braun; cena sugerowana w zależności od modelu: 1 999–2 299 zł (Fot. materiały prasowe)
Ariel, jakiego nie znacie
Marka Ariel prezentuje rewolucyjne kartonowe pudełko Ecoclic®, ograniczające zużycie plastiku. Nowe, kartonowe opakowanie posiada certyfikat FSC i zostało zaprojektowane tak, aby było intuicyjne dla wszystkich dorosłych dzięki przełomowym technologiom. Nowe pudełko jest również bardziej ergonomiczne w użyciu i ma głośne „kliknięcie” informujące o prawidłowym zamknięciu, jednocześnie zapewniające bezpieczeństwo dzieciom. Rewolucyjne opakowania w połączeniu z opatentowaną technologią COOLCLEAN™, dzięki której kapsułki Ariel efektywnie usuwają zabrudzenia już w 30 stopniach, to możliwość ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko podczas prania. Skuteczność, redukcja plastiku, oszczędność energii, bezpieczeństwo, wygoda – a wszystko w ramach zrównoważonego rozwoju.
Ariel (Fot. materiały prasowe)
Komfort i ochrona dla każdej z nas
W trakcie okresu każda kobieta powinna czuć się dobrze we własnym ciele, tak jak w pozostałe dni. Aby tak było, firma Procter & Gamble – właściciel marki Always – zaprojektowała linię podpasek Always Platinum z pięcioma obszarami komfortu. Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki aż 89 proc. Polek potwierdza, że to właśnie podpaski Always Platinum zapewniają im najlepszą kombinację komfortu i ochrony.
Always (Fot. materiały prasowe)
A może wypad na narty?
W tym roku Grupa BFC, oferująca unikalne doświadczenia podróżnicze, sportowe emocje i prestiż elitarnej grupy członków klubu, obchodzi swoje 30-lecie. To polska rodzinna firma istniejąca od 1992 roku, która powstała z pasji tworzenia wielkich inicjatyw w segmencie turystyki zorganizowanej. Dziś firma jest jedynym i oficjalnym przedstawicielem regionu Trentino w Polsce. Stała się tym samym ambasadorem polskiej turystyki we Włoszech i oficjalnym partnerem włoskiej organizacji turystycznej FTO. Proponuje wyjazdy do lokalizacji ściśle wyselekcjonowanych na drodze 30-letniego doświadczenia i corocznie organizuje podróże dla tysięcy osób. To co, może się skusicie?