1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Styl Życia

„Coming Home” - Jack Wolfskin powraca do outdoorowych korzeni.

Zobacz galerię 9 zdjęć
Najnowsza kolekcja jesień-zima 2018 zainspirowana kulturą skandynawską, przeznaczona jest dla entuzjastów szeroko rozumianego outdooru: hikingu, turystyki miejskiej i sportów zimowych. W tym roku niemiecki producent realizuje także coraz szerzej zakrojone działania na rzecz rozwoju technologii proekologicznej.

Norweskie Lofoty, szwedzkie skały i bezdroża to naturalne dobro Europy, w których nadal królują dzikość, zorze polarne i śnieg. Natura jest w tym rejonie nieobliczalna i surowa, przez co tak piękna i coraz częściej odwiedzana. Marka Jack Wolfskin zainspirowana tymi obszarami przypomina, że warto doświadczać natury niezależnie od warunków atmosferycznych.

Kolekcję jesień-zima 2018 jak zawsze tworzą 3 kategorie odzieży.

Active Outdoor wyróżnia się największym stopniem zaawansowania technologicznego. W tej serii znajdują się takie projekty jak: pierwszy raz prezentowana technologia Microguard Ecosphere z syntetycznym, recyklowanym wypełnieniem (22 butelki PET = kilogram ociepliny), Nanuk Ecosphere – nowość w ofercie Jack Wolfskin, czyli polary powstałe z przetworzonych butelek, czy Texapore Ecosphere – recyklowana membrana wodoodporna. Dodatkowo, we wszystkich swoich produktach marka coraz skuteczniej wycofuje toksyczny polifluorokarbon. Wyprzedzając własny plan, wyeliminowano go już z 95% kolekcji odzieży.

Drugą kategorią jest miejski, natchniony Sztokholmem i Oslo nurt Everyday Outdoor. Zieleniom i granatom towarzyszą wysokie kołnierze, duże kaptury i kraty. Wśród akcesoriów i butów znaleźć można zarówno bardzo nowoczesne jak i klasyczne modele, które przeszły odświeżenie.

Ostatnią i najbardziej zaskakującą kolorystycznie kolekcją jest bardzo funkcjonalna i dopracowana seria odzieży narciarskiej  Snow Sports. Cechuje się nie tylko bardzo dużą funkcjonalnością, ale i elastycznym materiałem o żywych, żółtych, różowych i niebieskich kolorach. Sety z kolekcji narciarskiej gwarantują na stoku dobry wygląd i maksymalną wygodę.

Jak określa w swoich kanałach Social Media sama Ambasadorka marki Martyna Wojciechowska: „Kolekcja jesień-zima 2018 jest wysokoenergetyczna”. Wierzymy, że dzięki naszym produktom Klienci z jeszcze większą chęcią skierują się w stronę „naturalnego” domu.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze