Jak będzie wyglądała w przyszłości nasza praca?

Czy w przyszłości, w której to Millenialsi będą szefami, wszystkie firmy będą turkusowe? Czy pokolenie Z będzie chodzić do pracy? A może wszyscy będziemy pracować tylko 4 dni w tygodniu? W kolorowym biurze z ogrodem i miejscem do medytacji, czy zdalnie? Z salonu czy prosto z plaży na Bali? A może wcale, bo zastąpią nas roboty i sztuczna inteligencja? Czy wszyscy musimy być kreatywni? I szczęśliwi w pracy? Czy w ogóle pójdziemy na emeryturę? I czy na pewno przyszłość jest kobietą?

Przerzucamy się trendami – automatyzacja, przywództwo zamiast zarządzania, role zamiast stanowisk, kompetencje zamiast ról, elastyczne formy zatrudnienia, sieć zamiast hierarchii. Wyrabiamy kompetencje przyszłości. A jednak wizja rynku pracy jest wciąż raczej mglista. Jak odróżnić prawdopodobne scenariusze od fantastycznych wizji?

Jakie kompetencje rzeczywiście warto kształcić? Jak skorzystać z nowych technologii i nie panikować, gdy do zespołu dołączy bot? O tym wszystkim na kolejnej konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet zatytułowanej „FUTURE OF WORK”.


PROGRAM

8:30 – 9:00 networking

09:00 – 9:15 Kasia Wierzbowska, Dorota Czekaj, rozpoczęcie konferencji, powitanie

09:15 – 9:30 Paweł Rabiej, Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy, przywitanie Współorganizatora

09:30 – 9:55 Sławomir Sikora, Citi Handlowy

9:55 – 10:25 Kuba Piwowar, Google, „Robota maszyn. O pracy dzisiaj”

Rozwinięte algorytmy, dostępne zbiory danych i potężna, łatwo dostępna moc obliczeniowa znacznie ułatwiły niedawne postępy w rozwoju prac nad sztuczną inteligencją, a ściślej: uczeniem maszynowym. W wystąpieniu przyjrzymy się, jak te osiągnięcia możemy przekuć na swoją korzyść, szczególnie w obszarze pracy, przedsiębiorczości i rozwoju osobistego.

10:25 – 10:45 Magda Kotlarczyk, Anna Stefańska, Google, #IamRemarkable”, czyli silna dawka kobiecej energii

10:45 – 11:15 przerwa kawowa

W trakcie przerwy kawowej w VIP roomie SPK odbędzie się spotkanie mentorek SPK i członkiń Klubu Black Swan Prestige pod patronatem Wolf Theiss (Sala A)

11:15 – 11:30 Katarzyna Wojnar, Brain Embassy, „Happy end story: jak coworking stracił sens”

Jak będzie wyglądała praca przyszłości? Czym naprawdę jest coworking? Co nas czeka po coworkingu?

11:30 – 11:55 Dr Magdalena Łużniak-Piecha, SWPS, „Mogę to robić z każdym i przez całe życie”

Można to robić w każdym wieku. Najlepiej z młodszymi. Oni się dzięki temu mogą dużo nauczyć. Badania psychologiczne pokazują, że najważniejszy jest tu wspólny system wartości. Istotną rolę pełni też doświadczenie. Ważna jest wiedza o tym, jakich narzędzi użyć do osiągania tego, co chcemy osiągnąć. Jak widać z powyższego streszczenia, będziemy rozmawiać o rozwoju potencjału osobistego i poszerzaniu naszych kompetencji.

11:55 – 12:20 Iwona Grochowska, Nais, „Nowoczesny Leadership – ile w nim miejsca na człowieka, ile na technologię i czy to się w ogóle da pogodzić? Rzecz o tym jak skutecznie angażować najmłodszych pracowników i zatrzymywać ich w firmie na dłużej.”

Kto w firmie ma największy wpływ na angażowanie i motywowanie pracowników (oczywiście poza nimi samymi). Co skutecznie związuje ludzi z firmą na dłużej i dlaczego feedback ma coraz większą moc. Jak chwalić, żeby pracownik czuł się doceniony. Jak doceniać, gdy coraz rzadziej widujemy się ze swoimi ludźmi i gdy pracujemy coraz szybciej. Czy i jak technologia pomaga w kształtowaniu nowoczesnego przywództwa.

12:20 – 12:45 prof. Krystian Jażdżewski, Warsaw Genomics, „Zdrowie kobiety – zdrowie pracownika”

Współczesna medycyna genomowa potrafi przewidzieć, jakie choroby nam zagrażają, jak je wcześnie rozpoznać i skutecznie leczyć. W genach mamy zapisane, jakie leki nam pomogą, a jakie zaszkodzą. Zindywidualizowane działania prewencyjne to szansa, żebyśmy zdrowo żyli i realizowali plany związane z naszymi marzeniami, naszą rodziną, naszą pracą. Skuteczna profilaktyka oparta o genetyczną ocenę zagrożeń przynosi korzyść pracownikowi, ale również pracodawcy i państwu. Prezentacja będzie ukierunkowana na problemy zdrowotne kobiet.

12:45 – 13:00 Kinga Nowakowska, Black Swan, „Aniołowie biznesu jako ważny element wsparcia i finansowania dla startupów”

Jaką rolę pełnią aniołowie biznesu? W jaki spółki inwestują? Jakie są plusy i minusy pozyskania kapitału od funduszy typu venture capital? Prezentacja genezy Black Swan.

13:00 – 14:00 przerwa na lunch

W trakcie przerwy lunchowej 2 równoległe spotkania:

Sala A – VIP room pod Patronatem Wolf Thesis – spotkanie inwestorek i potencjalnych inwestorek Black Swan

Sala B – spotkanie dla startuperek szukających finansowania w Black Swan

14:00 – 14:30 Bogusia Jarzębowska, doradca w projekcie Google Internetowe Rewolucje, „Jak wykorzystać internet do rozwoju Twojej firmy”

Nie pozwól by internetowa rewolucja ominęła Twoją firmę! Dowiedz się jak internet pomoże Ci dotrzeć do nowych klientów i komunikować się z obecnymi. Poznaj projekt Google Internetowe Rewolucje i dowiedz się jak wykorzystać internet do rozwoju swojej firmy.

14:30 – 16:00 BE THE CHANGE (historie, które zmieniają podejście do życia), sesja w duchu storytellingu: trzy wystąpienia o punktach zwrotnych w życiu, wystąpi m.in. Maja Lipiak z Leżę i pracuję.

16:00 – 18:00 Trzy seminaria do wyboru:

1. Design Thinking, Google

Design Thinking jest metodą stosowaną w Google przy tworzeniu innowacyjnych produktów. To usystematyzowany proces zawierający w sobie kolejne etapy rozwoju pomysłu. Od początkowej idei do stworzenia prototypu. Stań się świadomym innowatorem.

2. Magia słowa dla początkujących, Lena Marciniak-Cąkała, Julia Celer-Szczepaniak, Słowne Babki

Posty na Facebooka są twoją zmorą. Treści na twoją stronę internetową spędzają ci sen z powiek. Komunikacja z klientem to koszmar, a od pisania ofert handlowych wolisz się zajmować trzydziestką rozkrzyczanych przedszkolaków. A gdyby tak komunikacja nie musiała być równie nudna jak pisanie szkolnych rozprawek? Pomożemy Ci znaleźć swój styl, nauczymy podstaw copywritingu, oswoimy facebookowe posty i blogowe wpisy, zdradzimy, jak pisać zabawnie i poprawnie, tak by komunikacja z klientem była przyjemnością.

3. Dziękuję za social selling i personal branding na LinkedIn – czy mogłabym prosić po prostu o nowych klientów?, Arkadiusz Cybulski, CEO Rocket Leads

Wiesz, że LinkedIn ma duży potencjał, ale nie wiesz jak go wykorzystać. Masz dużo znajomych, publikujesz wartościowe treści, ale nikt się z Tobą nie kontaktuje. Słyszałaś/eś o nowych strategiach wykorzystania tej platformy, ale nie wiesz od czego zacząć. W jaki sposób wykorzystać LinkedIn w swoim biznesie lub pracy? Jak pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów? Jak znaleźć pracowników lub samemu zmienić pracę? Jakie powinny być pierwsze kroki w działaniu na tym portalu. Odpowiedzi na te pytania znajdą się w 2 godzinnym seminarium.

Podczas konferencji będzie można skorzystać z indywidualnych konsultacji z obszaru wykorzystania narzędzi internetowych do rozwoju swojej firmy, prowadzonych przez ekspertów Internetowych Rewolucji Google.

Miejsca na konsultacje z ekspertami dostępne będą po wcześniejszej rejestracji.

Tutaj możesz kupić bilet

Organizator

Współorganizator

Patronat Honorowy