Świąteczna kampania zwraca uwagę na bliskości, relacje międzyludzkie i solidarności w tym trudnym i pełnym niepewności roku. Przekaz dodaje otuchy i zachęca do optymistycznego spojrzenia w przyszłość.
W kilku miastach Polski - Warszawie, Katowicach i Krakowie powstały murale z postaciami, które obejmowały swoją drugą niewidoczną połówkę. Obrazy z pytaniem „Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?” przyciągały uwagę i wzbudzały zainteresowanie przechodniów przez cały tydzień. W drugim etapie kampanii na obrazach pojawiły się brakujące wcześniej osoby oraz dodająca otuchy i nadziei odpowiedź na zadane pytanie.
(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Przyjaciółki, bracia i najlepsi kumple, kochające się siostry, partnerzy, zakochani, rodziny - seria portretów, wykonanych przez fotografkę Sarah Blais, w wyjątkowy sposób oddaje emocje i uczucia przytulających się bliskich sobie osób.
Uzupełnieniem fotografii jest chwytający za serce spot reklamowy „100 Years of Hugs” wyreżyserowany pod nadzorem światowej sławy Vincenta Haycocka. Twórcą wykorzystanego w nim utworu „Godspeed” jest legendarny piosenkarz i autor tekstów piosenek Frank Ocean. Kampania w emocjonujący sposób opowiada o uczuciach, które towarzyszą przytulaniu. Przyjaciele idący ramię w ramię, córka przytulająca swojego tatę, zakochane osoby w objęciach swojej drugiej połówki - bohaterowie kampanii to prawdziwi i bliscy sobie ludzie, dzięki którym zamiast na modzie i stylizacjach, koncentrujemy uwagę na nadziei i wyczekiwaniu na moment, kiedy również będziemy mogli przytulić tych, za którymi tęsknimy.