1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Osobisty doradca każdej kobiety

Beautiful smiling girls making selfie after good shopping
Beautiful smiling girls making selfie after good shopping
Kobiety lubią zakupy i traktują je jako świetny sposób na relaks. Ale przestają się nimi cieszyć, gdy mają porównać oferty wielu sklepów. A gdyby tak każda z nas miała osobistego doradcę, który pomógłby jej przejrzeć gazetki promocyjne?

Kobiety coraz częściej zarządzają budżetami swoich rodzin. Przygotowany przez Fundację Kronenberga w 2014 roku raport „Postawy Polaków wobec oszczędzania” wykazał, że w polskich domach to właśnie panie odpowiadają za zakupy. Aż 40% z nich twierdzi, że panuje nawet nad najdrobniejszymi, codziennymi wydatkami swojej rodziny i planuje je. Kobiety częściej niż mężczyźni przeglądają gazetki reklamowe w poszukiwaniu korzystnych ofert.

Wszystkie sklepy w jednym miejscu

Każdemu z nas od czasu do czasu zdarza się sięgnąć w sklepie po produkt, którego wcześniej nie zamierzał kupić. Jednak w większości przypadków to, co wkładamy do koszyka, nie jest przypadkowe. Klienci szukają okazji, rabatów, promocji i w tym celu przeglądają oferty sklepów. Instytut badawczy ABR Sesta obliczył, że kilkanaście największych sieci handlowych obecnych na polskim rynku opublikowało w 2014 roku ponad 5 tysięcy ofert promocyjnych, co oznacza, że rozsyłały one do klientów co tydzień około 100 papierowych gazetek.

Tradycyjnie czy online?

Papierowe gazetki reklamowe mają wielu zwolenników. Ale z roku na rok rośnie liczba osób, które preferują ich wersje internetowe. Dzięki specjalnym aplikacjom można je przeglądać nie tylko na komputerze, ale również w telefonie czy tablecie, co sprawia, że są dostępne w każdej chwili (nawet w czasie robienia przez nas zakupów). Sprzyjają ochronie środowiska, ponieważ nie wymagają gromadzenia w domu zbędnej makulatury. Jak wynika z raportu Generation Mobile, do wydrukowania tylu egzemplarzy gazetek i kuponów, ile użytkownicy obejrzeli w ciągu pierwszych 9 miesięcy 2014 roku na swoich telefonach czy tabletach, potrzebne byłoby około 125 milionów kartek formatu A4, czyli 625 ryz papieru. W tym celu należałoby ściąć ponad 10 tysięcy drzew, czyli całkiem spory zagajnik.

Smartfon zamiast sklepowej witryny

Mobilne aplikacje zakupowe to bardzo szybko rozwijający się rynek. Każdego roku wzrasta liczba Polaków, którzy korzystają z telefonów komórkowych, coraz więcej osób ma dostęp do internetu. Podczas zakupów często przeglądamy online gazetki sklepów. W ten sposób telefon czy tablet przejmują funkcję sklepowej witryny. Jedną z aplikacji dających dostęp online do ofert promocyjnych jest . Jak się okazuje, najwięcej klientów korzysta z mobilnych aplikacji w środy, najmniej zaś w niedziele. Gazetki ofertowe online przeglądamy najchętniej wieczorem, spokojnie planując zakupy na kolejny dzień. Najwięcej odsłon właściciele aplikacji notują między godziną 19.00 a 22.00.

Łatwo, szybko i przyjemnie

Mobilne gazetki reklamowe zapewniają nam nie tylko możliwość przeglądania oferty różnych produktów w korzystnych cenach. Wiele aplikacji ma również funkcję geolokalizacji umożliwiającą analizę ofert sklepów z konkretnej miejscowości. Możemy przy tej okazji dokonać wyboru ulubionych sklepów, a ukryć te, których oferta nas nie interesuje. Gdy nie potrafimy od razu zdecydować się na zakup, zapisujemy ciekawsze strony, żeby przejrzeć je jeszcze raz, na spokojnie, w domu. Sami wybieramy sklepy, od których chcemy otrzymywać powiadomienia, gdy pojawią się w nich nowe oferty lub kupony promocyjne. To wszystko sprawia, że już dzisiaj analitycy rynkowi zastanawiają się, kiedy zupełnie znikną tradycyjne papierowe gazetki, a zastąpią je całkowicie mobilne aplikacje.

Zakupy przyszłości

Zakupy to nie tylko przyjemność i relaks, ale przede wszystkim konieczność. Zdarza się, że z pomocą mobilnej aplikacji znajdujemy poszukiwany produkt, ale nie mamy okazji wyrwać się z domu czy pracy. Na szczęście można już zrobić zakupy przez telefon, wykorzystując pierwszą w Polsce aplikację , która grupuje produkty z wielu gazetek promocyjnych. Ale co zrobić, jeśli na przykład nie podoba się nam żadna z sukienek w okolicznych sklepach, za to chętnie kupiłybyśmy tę, którą miała kobieta idącą przed nami ulicą? Już wkrótce wystarczy dyskretnie zrobione zdjęcie, a odpowiednia aplikacja porówna je ze zdjęciami w swojej bazie, rozpozna markę i podpowie, w jakim sklepie można ją kupić. Doradzi również, jak ją nosić i jaką torebkę do niej dobrać.

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze