1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Sypiesz pomysłami jak z rękawa! Ale czy to wystarczy, żeby być skutecznym? 

Zobacz galerię 3 Zdjęcia
Niektórzy ludzie mają doskonałe pomysły, ale nie potrafią wyjaśnić ich innym. Sprzedaż pomysłu oznacza jego zatwierdzenie przez zwierzchnika, administratora budżetu czy klienta. Musisz być w stanie przedstawić odpowiednio swoją perspektywę lub koncepcję, tak aby osoba podejmująca decyzje ją przyjęła. Kluczem do sukcesu w tej dziedzinie jest doskonała argumentacja. Musisz ją zaplanować w taki sposób, aby jej logiczna sekwencja była przekonująca i kompleksowa.

 

Z książki "Eureka! 60 sposobów: na dobre pomysły" pozyskasz narzędzia dzięki którym twoje pomysły będą lepsze, ale także nauczysz się przekonywać do nich współpracowników, szefa lub przyjaciół. Premiera książki już 16 października! 

UWAGA: Doskonałą argumentację najłatwiej jest rozplanować na dużym arkuszu papieru, najlepiej nie mniejszym niż A3. Jeżeli masz samoprzylepne karteczki, każdy argument, który chcesz zaprezentować, zapisz na osobnej karteczce i przyklej ją w odpowiednim miejscu na arkuszu. Przemieszczaj karteczki, póki argumentacja nie będzie logiczna i spójna. Skorzystaj z przedstawionych w tej sekcji porad, co wpisać w każdym polu. Darmowe wydruki znajdziesz na stronie theideasbook.net 

W książce "Eureka! 60 sposobów: na dobre pomysły"  znajdziesz rozwinięcie poszczególnych etapów i ćwiczenia. - W książce widać przekonanie Kevina, że na dobry pomysł może wpaść każdy, kto jest gotowy, by się do tego odpowiednio przygotować i sumiennie pracować, a nie tylko garstka błyskotliwych wybrańców. Bezcenne. - Chris Carmichael, dyrektor ds. mediów i marketingu cyfrowego, EMEA, Hewlett-Packard

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Eureka!
Autopromocja
Eureka! Kevin Duncan Zobacz ofertę promocyjną
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze