Sypiesz pomysłami jak z rękawa! Ale czy to wystarczy, żeby być skutecznym? 

Niektórzy ludzie mają doskonałe pomysły, ale nie potrafią wyjaśnić ich innym. Sprzedaż pomysłu oznacza jego zatwierdzenie przez zwierzchnika, administratora budżetu czy klienta. Musisz być w stanie przedstawić odpowiednio swoją perspektywę lub koncepcję, tak aby osoba podejmująca decyzje ją przyjęła. Kluczem do sukcesu w tej dziedzinie jest doskonała argumentacja. Musisz ją zaplanować w taki sposób, aby jej logiczna sekwencja była przekonująca i kompleksowa.

Z książki „Eureka! 60 sposobów: na dobre pomysłypozyskasz narzędzia dzięki którym twoje pomysły będą lepsze, ale także nauczysz się przekonywać do nich współpracowników, szefa lub przyjaciół. Premiera książki już 16 października!

UWAGA: Doskonałą argumentację najłatwiej jest rozplanować na dużym arkuszu papieru, najlepiej nie mniejszym niż A3. Jeżeli masz samoprzylepne karteczki, każdy argument, który chcesz zaprezentować, zapisz na osobnej karteczce i przyklej ją w odpowiednim miejscu na arkuszu. Przemieszczaj karteczki, póki argumentacja nie będzie logiczna i spójna. Skorzystaj z przedstawionych w tej sekcji porad, co wpisać w każdym polu. Darmowe wydruki znajdziesz na stronie theideasbook.net

W książce „Eureka! 60 sposobów: na dobre pomysły” znajdziesz rozwinięcie poszczególnych etapów i ćwiczenia. – W książce widać przekonanie Kevina, że na dobry pomysł może wpaść każdy, kto jest gotowy, by się do tego odpowiednio przygotować i sumiennie pracować, a nie tylko garstka błyskotliwych wybrańców. Bezcenne. – Chris Carmichael, dyrektor ds. mediów i marketingu cyfrowego, EMEA, Hewlett-Packard