WYDANIE SPECJALNE MIESIĘCZNIKA „SENS” 
Magazyn jest praktycznym poradnikiem dla wszystkich, którzy chcą odnaleźć pracę z sensem, utrzymać ją i nauczyć się czerpać z niej radość. „SENS w pracy” skierowany jest także do osób aktywnych zawodowo, które chcą dowiedzieć się, co warto zmienić w sobie, zanim podejmą decyzję o zmianie pracy.
W wydaniu znajduje się wiele przydatnych wskazówek, jak świadomie szukać i odnaleźć swoje miejsce w firmie. Ponadto rozmowy z ekspertami, psychologami oraz mówcą motywacyjnym – Rickiem Jarowem – o pracy z pasją, która powinna być zgodna z naszym życiowym powołaniem i dawać poczucie spełnienia.
Eksperci z Grupy Pracuj.pl przedstawiają współczesny rynek pracy oraz pomagają opracować profesjonalny plan B, np. opcjonalny zawód, hobby, na którym możesz zarobić albo oszczędzić na wypadek utraty pracy lub braku perspektyw rozwoju u aktualnego pracodawcy.
Socjolog Tomasz Sobierajski w rozmowie z Katarzyną Drogą wyjaśnia, jak być „surferem” w czasach wielu zawodowych zmiennych. Zachęca, aby nie przywiązywać się do idei jednego zawodu na całe życie, lecz ćwiczyć się w tzw. „łapaniu fali”. Trenerki talentów Aneta Pietrzak i Joanna Godecka, zdradzają, co najbardziej motywuje pracowników i po co tak naprawdę chodzimy do pracy. Socjolog Jarosław Gibas opowiada, jak opanować emocje w pracy i budować relacje oparte na empatii oraz czym tak naprawdę jest „corporate wellness”. Natomiast trenerka komunikacji Ewa Mażul wyjaśnia, jak zachować równowagę pomiędzy pracą a odpoczynkiem oraz pokazuje, jak stres potrafi wpłynąć na naszą efektywność.
Ponadto w wydaniu:
- „Życie przy biurku”, czyli wszystko o chorobach współczesnych pracowników wielkich korporacji,
- „Zdrowy lunch do pracy” według Karoliny i Macieja Szaciłło, czyli uważna przekąska, zamiast bezmyślnego podjadania.
- „Kolory osobowości” czyli skuteczne sposoby na stres i zdenerwowanie przed ważnym spotkaniem.
„SENS w pracy” ukazał się na rynku 6 września i będzie dostępny przez 3 miesiące.