1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Zapoluj w HalfPrice i baw się dobrze!

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Nasi klienci znajdują u nas najróżniejsze perełki. Jedno ich łączy – wszyscy są łowcami okazji. Sezon polowań, zainaugurowany kampanią HalfPrice na jesień-zimę 2022, czas zacząć!

Istnieją różne sposoby polowania, stadne i w pojedynkę. Niektóre drapieżniki łapią ofiarę po pościgu. Gepard, jeśli nie złapie jej błyskawicznie, rezygnuje. Wilk szary jest cierpliwy, dąży do zmęczenia ofiary i dopina swego. Jaguar i szczupak sprytnie atakują z zasadzki, pająk metodycznie tka pułapkę, żabnica wabi świecącym wyrostkiem. Tak się poluje w świecie zwierząt. W świecie ludzi możemy się stać łowcami cenowych okazji. W HalfPrice każdy działa na swój sposób – szukając szczęścia podczas spontanicznych zakupów lub systematycznie odwiedzając sklep, wypatrując najniższych cen ulubionych marek – ale zawsze oszczędzając nawet do 80 proc.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Profile łowców

Podobno pieniądze szczęścia nie dają, ale zakupy – tak. A kupowanie z dreszczykiem emocji, pojawiającym gdy upolujemy luksusową markę lub po prostu upragnioną rzecz w niskiej cenie, uszczęśliwiają jeszcze bardziej. Przekonaj się, jak hormony przyjemności – dopamina i serotonina – osiągają najwyższe pułapy podczas zakupów.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Nowa kampania HalfPrice przedstawia profile łowców okazji, z którymi może utożsamić się każdy z nas. Ich sylwetki są motywacją do sięgania po to, czego chcemy. Irena Wielocha, czyli kobieta zawsze młoda, influencerką została po 65 roku życia. To niezwykle aktywna, świadoma siebie i kochająca życie kobieta, która mimo przejścia na emeryturę, nie zamierza zwalniać tempa. Pokazuje nam, jak się nie poddawać. W kampanii HalfPrice znalazła się również 22 letnia znana z Insatagrama Swalina, której uroku dodają piegi. Nasz kolejny bohater – Jakob Kosel – jest polskim modelem i celebrytą. Po zajęciu drugiego miejsca w Top Model zaczął robić karierę w show-biznesie. W HalfPrice odnajdzie się każdy typ osobowości, ale najlepiej poczują się ci, którzy kochają wyzwania i przyjemność z sięgania po swoje.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Dla każdego coś dobrego

Kampania HalfPrice na jesień–zimę 2022 pokazuje, że zakupy mogą rozbudzić w każdym instynkt łowcy okazji. Uświadamia odbiorców czym jest formuła off-price. HalfPrice oferuje towary markowe, najwyższej jakości, oryginalne, z obecnych kolekcji, objęte gwarancją, ale przy tym w cenie nawet 80 proc. niższej niż cena producentów.

W kampanii widzimy różnorodne profile łowców a także wszechstronną ofertę HalfPrice. Ekscentryczka może znaleźć u nas wymarzoną lampę pasującą do jej eklektycznego stylu mieszkania. Bawiąca się modą fashionistka – cekinową sukienkę nie tylko na imprezę, gentleman klasyczną designerką koszulę do biura, mama bliźniaków zabawki dla swoich rozbrykanych pociech. HalfPrice to teren polowań dla domatorów i fanów wielkomiejskiego życia, dzieciaków i seniorów, całych rodzin i singli, kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Bo każdy może się u nas zabawić. Radość z upolowanych okazji -80 proc. jest nie do przecenienia! A ty jakim łowcą okazji jesteś?

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze