1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka z autorską kolekcją biżuterii W.KRUK

Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka dla W.KRUK (Fot. materiały prasowe)
Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka dla W.KRUK (Fot. materiały prasowe)
Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka to zgrany duet na scenie i w życiu. Znani muzycy połączyli siły z marką biżuteryjną W.KRUK, w wyniku czego powstała wyjątkowa kolekcja LONGPLAY, współczesna opowieść o wielkiej miłości i pasji do muzyki.

Już po raz ósmy W.KRUK przedstawia kolekcję ambasadorską powstałą w wyniku złączenia sił z gwiazdami, które swoim talentem i osobowością inspirują innych. Tym razem marka po raz pierwszy w historii zaprosiła do współpracy parę – Natalię Kukulską i Michała Dąbrówkę, wyjątkowy duet muzyków, który z powodzeniem dzieli nie tylko życie zawodowe, ale też prywatne. Znana wokalistka, autorka tekstów i producentka wraz z mężem, cenionym perkusistą, kompozytorem i producentem, stworzyli inspirowaną muzycznymi symbolami kolekcję biżuterii dla kobiet i mężczyzn, która odzwierciedla ich pasję i nierozerwalne uczucie. Linię nazwano LONGPLAY, co jest oczywistym nawiązaniem do tzw. płyty długogrającej i metaforą związku o długim stażu. – Jesteśmy razem 22 lata, a nasze życie nierozłącznie związane jest z muzyką. Stworzyliśmy wspólnie wiele utworów, z których uzbierałby się niejeden longplay. Jest tu również gra słów. Utwory promujące album nazywa się singlami. Połączenie singli daje longplay. Tak też było w naszym życiu – mówi Natalia Kukulska.

Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki dla W.KRUK (Fot. materiały prasowe) Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki dla W.KRUK (Fot. materiały prasowe)

LONGPLAY, podobnie jak wszystkie autorskie kolekcje W.KRUK, to unikalna biżuteria. Marka odważnie sięga po ponadczasowe motywy i przedstawia je w nowoczesnym ujęciu. Kolekcja cechuje się nowatorskim i kreatywnym podejściem twórców do tematu jakim jest muzyka, a całość utrzymana jest w bardzo wyrazistym, artystycznym stylu, który jest bliski nowym Ambasadorom marki. Znajdziemy w niej wzory wykonane ze srebra oraz modele pokryte 14-karatowym złotem i czarną emalią, która przypomina płytę winylową, w tym drobną, minimalistyczną biżuterię, ale także duże, przyciągające uwagę formy. Oprócz tego, na specjalne życzenie Natalii powstał przepiękny pierścionek na trzy palce, który zjawiskowo wygląda podczas trzymania mikrofonu na scenie.

Pozłacana biżuteria Longplay dla kobiet: kolczyki 329-599 zł, pierścień 209 zł, bransoleta 1290 zł, wisiorek 699 zł Pozłacana biżuteria Longplay dla kobiet: kolczyki 329-599 zł, pierścień 209 zł, bransoleta 1290 zł, wisiorek 699 zł

– Praca nad kolekcją była dla nas niesamowitym przeżyciem i ciekawym doświadczeniem. Starliśmy się opisać nasz związek w symbolach, doświadczeniach, wspólnych wartościach i upodobaniach estetycznych. Znaleźć wspólne motywy. Po wielu rozmowach to właśnie muzyka wyszła na pierwszy plan, bo ona nas połączyła. W biżuterii nie brakuje do niej odniesień. Nie pojawiły się oczywiste znaki, jak nuty i klucze wiolinowe, natomiast symbole, które mają znaczenie nie tylko w muzyce, ale znajdują odniesienie w związku – mówią Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka.

W kolekcji spotkać możemy zatem znane wszystkim piktogramy, jak np. „play” oznaczający dla nowych Ambasadorów W.KRUK działanie, wspólną grę, start; „record”, który symbolizuje wspólne zbieranie wspomnień i doświadczeń oraz symbol „shuffle”, czyli przeplatanie się dwóch ścieżek. Jest też „loop”, czyli pętla, zamknięty obieg, ciąg zdarzeń, który stał się inspiracją do stworzenia autorskiego splotu łańcucha oraz „wave”, czyli fala dźwiękowa, z której składa się muzyka. Nie brakuje też zdobiącej obrączki pięciolinii, na której można zapisać nowe współbrzmienia w związku. Nie bez powodu pominięto znak „stop i „pauza”. Chyba każdy odnajdzie tu wzory, które odzwierciedlają ważne dla niego wartości.

Nowością dla marki jest męska odsłona kolekcji ambasadorskiej – masywne bransolety, sygnety i naszyjniki, na których widnieją różne kombinacje symboli muzycznych. Ciekawym zabiegiem jest wykorzystanie motywu geometrycznego 3-5-7, który odnosi się do ulubionych rytmów nieparzystych Michała Dąbrówki (3/8, 5/8, 7/8) oraz struktur polirytmicznych. W ten sposób powstał pomysł na nałożenie na podstawę siedmiokąta kolejnych nieparzystych figur, zakończonych symbolem „record”.

Srebrna biżuteria Longplay dla mężczyzn: bransolety 599-1790 zł, pierścień 349 zł, wisiorek 129 zł Srebrna biżuteria Longplay dla mężczyzn: bransolety 599-1790 zł, pierścień 349 zł, wisiorek 129 zł

Kolekcji towarzyszy wyjątkowa kampania, w której marka idzie dalej za muzycznymi skojarzeniami. Jej przekazem jest słyszenie się nawzajem w związku, czyli ważny rodzaj uważności na bliską osobę. – Słuchamy się i się słyszymy i przez to rozumiemy – mówi małżeństwo muzyków, zapewniając, że wiele par odnajdzie w kolekcji LONGPLAY cząstkę siebie.

dostępna jest w sprzedaży od 27 września w sklepie internetowym wkruk.pl oraz w salonach firmowych W.KRUK w całej Polsce.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze