1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

5. edycja kampanii „Różowa Siła Kevin.Murphy” na rzecz profilaktyki raka piersi oraz raka szyjki macicy

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Kampania „Kevin.Murphy – Różowa Siła” w październiku będzie miała swoją kolejną – 5 odsłonę. Pod hasłem PIĘKNA.ZDROWA marka będzie wspierać profilaktykę zdrowotną kobiet wspierając walkę z rakiem piersi, który jest najczęściej występującym nowotworem u kobiet.

Kevin Murphy to pierwsza i jedyna marka fryzjerska, która zmobilizowała salony do tak aktywnego działania w sprawie zdrowia kobiet angażując ogromną ilość salonów w całej Polsce. Z roku na rok akcja nabiera rozpędu i coraz więcej salonów wspiera kampanię i mobilizuje się do aktywnego wsparcia profilaktyki. Przez cały miesiąc będziemy edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, uczyć jak budować pewność siebie, mówić o roli pozytywnego myślenia w walce z chorobą, przypominać o tym jak ważna jest profilaktyka oraz wczesna diagnostyka.

W kampanię zaangażowana będzie dr Agnieszka Nalewczyńska ginekolog – położnik, która edukuje i uświadamia jak ważna jest wczesna diagnostyka i samobadanie piersi oraz dr Tadeusz Oleszczuk, który patrzy na zdrowie kobiet holistycznie. Dodatkowo w kampanię będą zaangażowani celebryci, influencerzy oraz eksperci, którzy będą udzielali porad oraz będą dzielić się swoim doświadczeniem. Po raz kolejny również będziemy przypominać o profilaktyce i regularnych badaniach w zakresie wczesnego wykrywania raka szyjki macicy. Razem z Fundacją Kwiat Kobiecości i Idą Karpińską porozmawiamy o wszystkich aspektach raka – zarówno na poziomie medycznym, jak i osobistym.

to:

  • Historie kobiet, które wygrały z chorobą
  • Warsztaty online z budowania pewności siebie
  • Wykłady ekspertów w zakresie profilaktyki
  • Metamorfozy Amazonek
  • Materiały edukacyjne

„Różowa Siła” to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich , które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Do zestawu flagowych różowych produktów z linii Angel dodana jest pianka Body Builder oraz bawełniana apaszka zaprojektowana przez samego Kevina Murphy’ego. Jest na niej pozytywne przesłanie dla wszystkich osób walczących z rakiem i je wspierających. Apaszkę możesz nosić tradycyjnie, wiązać jako przepaskę do włosów, zrobić z niej poszetkę lub ozdobę torebki. Będzie twoją Różową Wstążką.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Produkty dostępne w salonach partnerskich Kevin.Murphy i na

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze