Oryginalna scenografia, ciepłe barwy, nowatorskie zdjęcia: to kolorowa rewolucja sklepu CzasNaButy.pl. Wejdź do magicznego świata beztroski i weź z półki to, na co masz dzisiaj ochotę, wybierając spośród tysięcy fasonów. Damskie muszkieterki, botki wiązane, botki na platformie? Ekscytujące zakupy są na wyciągnięcie ręki: jeden z największych sklepów obuwniczych online zaprasza do swojego odnowionego wnętrza!
CzasNaButy.pl, czas na ciebie!
Czy buty mogą sprawiać radość? Nowa para szpilek zawsze wywołuje wielki uśmiech – wie o tym każda kobieta, trzymająca rękę na modowym pulsie. Nic tak nie cieszy, jak wysokie sznurowane kozaki idealne na jesień i zimę albo ciężkie, motocyklowe workery, które świetnie pasują do zwiewnej sukienki. Buty damskie powinny być szczególnie dopasowane do potrzeb kobiet – w wygodnym, stylowym obuwiu czujemy się lepiej i zyskujemy pewność siebie, możemy śmielej podejmować wyzwania, podróżować, realizować się w życiu prywatnym i zawodowym.
(Fot. materiały partnera)
CzasNaButy.pl to czas kobiet! Marka wyraża swoją miłość do nich, dołączając do inicjatyw charytatywnych takich, jak Różowy Październik. Dawanie kobietom siły, motywowanie ich do spełniania marzeń i sięgania po więcej – to kluczowe idee, które określają jej charakter. To dla klientek marka przeobraża się i stawia na nowoczesne rozwiązania. W czerwcu 2022 roku sklepy czasnabuty.pl, casnaboty.cz oraz shelovet.sk zyskały nowego Prezesa Zarządu który wprowadził szereg zmian, w tym reorganizację działu marketingu przed którym postawił bardzo ambitne cele. – Żeby móc zrealizować nowe zadania, musieliśmy się wyróżnić… I to jak najszybciej! Na konkurencyjnym rynku modowym nie ma miejsca dla marek o nijakiej tożsamości. Śledzimy konkurencję, marketplace, porównywarki. Wniosek był jeden – choć wiele marek ma silną osobowość, to zdjęcia ich produktów niczym się nie wyróżniają… To nas zainspirowało do postawienia na kolorową identyfikację! – tłumaczy Sandra Honkisz-Biernot, marketing manager CzasNaButy.pl.
(Fot. materiały partnera)
Jakie są największe zalety sklepu? Przede wszystkim każdego dnia w ofercie pojawiają się nowe, szykowne modele obuwia. Duży wybór, segment Premium i wysyłka do 24 godzin to kolejne atuty wyróżniające CzasNaButy.pl. Od teraz do tej listy dołącza unikatowa atmosfera pełna luzu i swobody. Dowiedz się więcej i daj się porwać radosnemu koktajlowi barw!
Zadziorna metamorfoza
Moda to kolor, nietuzinkowe desenie, zabawa formą, nie ma tu miejsca na nudę i sztampę. CzasNaButy.pl doskonale to rozumie i o krok wyprzedza konkurencję! Marka zmienia się dla swoich klientek i zachęca, byś dołączyła do tej wyjątkowej metamorfozy. Obok fotografii zamieszczonych na stronie marki nie da się przejść obojętnie: wzrok przyciągają gigantyczne donuty, ogromne lody, lizaki i pianki. Niewymuszone, zabawne pozy modelek prezentujących obuwie, nadają zdjęciom wyjątkowy sznyt. Swoboda, dobra energia i entuzjazm to od teraz znaki rozpoznawcze marki.
(Fot. materiały partnera)
Czy uzyskanie takiego efektu było łatwe? – Zabawa kolorem i kontrastem to nie lada wyzwanie dla całego zespołu marketingowego! Jak zachować spójność, jeśli chcemy, by wszystko było kolorowe? Jeśli dodamy do tego aranżacje, stylizacje, gadżety – robi się naprawdę trudno. Od lipca wszystkie zdjęcia produktowe wykonujemy na różnokolorowych tłach we własnym studiu fotograficznym – to dzięki nim nasza strona internetowa nabrała nowego wyrazu. Zorganizowaliśmy również sesję zdjęciową, na której udało nam się pokazać nasze buty w nieco innym kontekście. Jakie są zdjęcia z tej sesji? Powiedziałabym, że prowokujące, ale słodkie, zadziorne, ale powabne, landrynkowe, ale bez przesady. Dokładnie o taki efekt nam chodziło – podkreśla Sandra Honkisz-Biernot. Przekonasz się o tym sama, odwiedzając sklep CzasNaButy.pl, profil Facebook marki oraz śledząc jej konto na Instagramie.
(Fot. materiały partnera)
CzasNaButy.pl – zakochani w butach
Od 2010 roku, kiedy powstał CzasNaButy.pl, rynek obuwniczy zmienił się diametralnie, stawiając markę przed wieloma wyzwaniami. Dzisiaj to jeden z największych sklepów obuwniczych online, kierujący swoją ofertę do świadomych kobiet podążających za trendami i szukających inspiracji. – Chcemy, by nasza marka nastrajała pozytywnie, by radość, którą pokazujemy klientom przekładała się na ich rzeczywiste zadowolenie z zakupu naszych produktów. Nowa strategia pozwala nam także wyróżnić się na listingach produktowych dzięki kolorowym zdjęciom. Aranżacje przykuwające uwagę z pewnością będą pozytywnie wpływać na zwiększanie świadomości marki, jej rozpoznawalność i budowanie spójnego i silnego wizerunku. Na razie jesteśmy na pierwszym etapie długiej i trudnej drogi, jaką jest budowanie brandu. Muszę jednak przyznać, że każda pozytywna reakcja naszych klientów i partnerów (którzy przecież branżę znają od podszewki i widzieli już niejedno) napędza nas do działania! – zapewnia marketing manager marki.
(Fot. materiały partnera)
Barwna metamorfoza to jednak nie wszystko, co marka ma w zanadrzu: warto śledzić również wpisy na jej blogu, które pozwolą ci wejść z przytupem w świat obuwia. Jak modnie nosić ocieplane damskie trapery, czym jest fason loafers, jak dbać o obuwie? Na blogu CzasNaButy.pl znajdziesz nie tylko wspomniane artykuły, ale dowiesz się jak bezpiecznie kupować w sieci oraz jakie skarpety dobrać do obuwia trekkingowego. To obszerna baza wiedzy o modelach, ale także najnowszych trendach, stylizacjach, a nawet pielęgnacji stóp. Od kapci, przez sneakersy po jesienne botki: dzięki artykułom przygotowanym przez pomysłowy i energetyczny team masz wszystkie informacje na wyciągnięcie ręki.