1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Czy na pewno wiesz wszystko o swojej ulubionej kawie? Z odpowiedzią przychodzi Nespresso, przedstawiając nowy ekspres Vertuo POP

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Wielu z nas żyje w przeświadczeniu, że jedynie duży ekspres jest w stanie przygotować dobrą kawę, a za jej świeży aromat odpowiada zmielenie jej tuż przed parzeniem. Czy naprawdę tylko duże urządzenia, korzystające z wysokiego ciśnienia, mogą przygotować najlepszą kawę? Ekspresy Nespresso z kolekcji Vertuo wykorzystują zaawansowaną technologię, dzięki której przy użyciu jednego przycisku przygotujemy wysokiej jakości kawę ze świeżo zmielonych ziaren, zamkniętych w aluminiowej kapsułce.

Czy tylko duże ekspresy mogą zaparzyć dobrą kawę?

Wielkość ekspresu nie ma wpływu na jego moc. Kompaktowe urządzenia posiadają często zaawansowaną technologię, są łatwiejsze w obsłudze, mniej wymagające w kwestii czyszczenia i zajmują niewiele przestrzeni w naszej kuchni! Dowodem na to jest najnowszy ekspres od Nespresso – Vertuo POP! Przy jego pomocy przyrządzimy kawę przy użyciu jednego przycisku. Urządzenie wykorzystuje opatentowaną technologię Centrifusion. Ekspres analizuje kod kreskowy na każdej kapsułce, aby dostosować sposób parzenia do każdego rodzaju kawy, w tym liczbę obrotów, ilość wody oraz temperaturę – na przykład kawy w dużych rozmiarach, wymagają niższej temperatury wody. Podczas przygotowywania napoju, mechanizm ekspresu obraca się z prędkością 4 000 obrotów na minutę, za każdym razem wydobywając z kapsułki to, co najlepsze.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Vertuo POP to połączenie kompaktowości, mocy i minimalistycznego designu. Urządzenie pozwala na spersonalizowanie swojego kawowego kącika – z łatwością zmieści się w każdej przestrzeni, a wybór kolorystyczny rozciąga się od klasycznej czerni Liquorice Black i bieli Coconut White, aż po żywe i energetyczne kolory, takie jak Spicy Red, Mango Yellow, Aqua Mint i Pacific Blue. Ekspres pozwala przygotować kawę w czterech rozmiarach – od Espresso (40 ml), przez Double Espresso (80 ml) i Gran Lungo (150 ml), aż po Mug (230 ml). Wystarczy, że wybierzemy naszą ulubioną kawę, spośród 30 wyjątkowych mieszanek, dotkniemy jednego przycisku i świeża kawa gotowa!

Czy w kapsułkach Nespresso znajduje się tylko kawa? I czy jest ona świeża?

W kapsułkach Nespresso znajdziemy 100 proc. zmielonej kawy wysokiej jakości, precyzyjnie skomponowanej pod względem ilości i rodzaju, dzięki czemu możemy delektować się jej wyjątkowym smakiem. Co więcej, marka daje możliwość wyboru mieszanek ziaren z praktycznie każdego zakątka świata, o różnej intensywności i aromacie. Nie każdy wie, że kawa już po kilku minutach od otwarcia opakowania traci część aromatów (nawet do 30 proc.!). Dlatego Nespresso wykorzystuje aluminiowe kapsułki do pakowania swojej kawy, by ochronić ją przed wilgocią, tlenem i światłem, co gwarantuje świeżość oraz pełnię smaku i aromatu.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Recykling częścią zrównoważonej strategii Nespresso

Nespresso to nie tylko świeża kawa. Marka od ponad 30 lat inwestuje także w dedykowany system recyklingu. Dzięki temu, klienci mogą w prosty i wygodny sposób przekazać swoje zużyte kapsułki bezpośrednio w butikach Nespresso lub kurierowi, przy odbiorze swojego zamówienia. Nespresso daje drugie życie zarówno fusom z kawy, jak i aluminium.

W 2022 roku, Nespresso otrzymało certyfikat B Corp, który odzwierciedla 30-letnie zaangażowanie marki nie tylko w dbałość o środowisko naturalne i minimalizowanie wpływu marki na klimat, ale także wspieranie lokalnych społeczności poprzez liczne programy i inicjatywy.

Vertuo POP jest już dostępny w butikach Nespresso oraz online na stronie nespresso.com w regularnej cenie 599 zł.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

O Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i punktem odniesienia dla najwyższej jakości kawy porcjowanej. Firma współpracuje z ponad 140 tys. rolników w 18 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality, aby wdrożyć praktyki zrównoważonego rozwoju na farmach i w otaczających je krajobrazach. Zapoczątkowany w 2003 roku we współpracy z organizacją pozarządową Rainforest Alliance, program pomaga zwiększyć wydajność i jakość zbiorów, zapewniając zrównoważone dostawy wysokiej jakości kawy i Poprawiając źródła utrzymania rolników i ich społeczności. W 2022 roku firma Nespresso uzyskała certyfikat B Corp – dołączając do międzynarodowego ruchu 4 900 firm zorientowanych na cel, które spełniają wysokie standardy B Corp w zakresie odpowiedzialności społecznej i środowiskowej oraz przejrzystości. Z siedzibą w Vevey w Szwajcarii, Nespresso działa w 81 krajach i zatrudnia ponad 13 000 pracowników. W 2021 roku prowadziła globalną sieć detaliczną składającą się z 802 butików. Więcej informacji można znaleźć na stronie korporacyjnej Nespresso www.nestle-nespresso.com.

Współpraca reklamowa

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze