1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Crocs pod palmami

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Wakacje pod palmą, mnóstwo letnich motywów, energetyczne smoothies i gwiazda dnia – najlepsze buty pod słońcem. W minioną środę w nowej części Galerii Handlowej Atrium Promenada odbyło się uroczyste otwarcie nowego konceptu salonu Crocs. Licznie przybyłych gości witały palmy ozdobione różnokolorowymi modelami butów na wzór wiszących bananów. Od razu można się było poczuć, jak na wymarzonym urlopie.

A w środku prawdziwe wakacje! Feeria barw przykuwała uwagę, nie dało się przejść obojętnie obok ekspozytorów, każda para obuwia prezentowała się wspaniale. Odważne, mocne kolory różu, żółtego czy zieleni aż się prosiły o przymierzanie.

W doborowym towarzystwie

Marka Crocs w nietypowy sposób zaprosiła gości na swój event. Do zaproszenia dołączony był jeden miniaturowy, model classic clog. W zamian za przyniesienie do salonu można było wymienić go na wybraną parę oraz otrzymać zestaw przypinek Jibbitz. Wybór nie był łatwy, bo jak zdecydować się na te jedyne, wyjątkowe buty? Najlepsza zabawa zaczęła się potem, kiedy przyszedł czas na przypinki. Wśród takiej ilości naprawdę trudno było wybrać te, które chce się zabrać ze sobą. Na szczęście możliwość przypięcia ich na miejscu oraz porównania ułatwiło zadanie.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Można już było na spokojnie zrobić sobie zdjęcie na ściance, oczywiście w nowej parze butów Crocs. Wśród gości znalazły się dziennikarki i stylistki największych wydawnictw: Elle, Vogue, Zwierciadło, Glamour, Viva oraz influencerki uwielbiające crocs style.

Dalszy rozwój marki

Z rozmowy z przedstawicielem marki w Polsce dowiedzieliśmy się, że nowy koncept salonów CROCS ujrzał światło dzienne z początkiem tego roku. W chwili obecnej jest on wprowadzany na całym świecie, aby ujednolicić wnętrza marki na skalę globalną. Do końca kwietnia w nowej odsłonie będzie 7 salonów w Polsce. Przebudowa pozostałych sklepów nastąpi w drugiej połowie roku.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Głównym założeniem nowego konceptu jest taki dobór mebli i koloru ścian, żeby buty grały główną rolę i wypełniały kolorem całe wnętrze. I nie da się ukryć, że teraz zawieszone na ekspozytorach wyglądają, jak obrazy z wakacyjnych wojaży. Tym samym grafiki reklamujące produkt występują w ograniczonej ilości. Wszystko po to, by wzrok potencjalnego Klienta mógł się skupić wyłącznie na butach i Jibbitzach.

Centrum sklepu stał się teraz bar z przypinkami, gdzie każdy może spersonalizować wybrany model w unikalny sposób. W witrynach salonów miejsce plakatów zajęły digitalowe ekrany, dzięki którym możemy przenosić się na rajskie plaże. Poczuliście już ten wakacyjny, słoneczny klimat?

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Więcej informacji na stronie: https://www.crocs.pl/

Współpraca reklamowa

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze