Maj rozkwitł w pełni, a na horyzoncie powoli pojawia się czerwiec. A jak czerwiec, to i wakacje. Jednak zanim rozpoczniemy beztroskie próżnowanie, warto zaopatrzyć się w letnie niezbędniki, które umilą każdy wyjazd. Zwłaszcza że kupując, możemy pomagać dzieciom z lokalnych społeczności. Już od maja we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce znajdziecie na maxxa kolorową kolekcję charytatywną powstałą we współpracy z londyńską marką Bombay Duck. Zysk ze sprzedaży produktów wesprze podopiecznych Akademii Przyszłości, która pomaga najmłodszym budować przyszłość, o jakiej marzą.
Maj to w opinii wielu najpiękniejszy miesiąc w roku. Słońce zaczyna mocniej przygrzewać, ptaszki ćwierkają jak szalone, a wszystko kwitnie, kusząc intensywnością barw i zapachów. Powoli zaczynają się marzenia o wyjazdach, wakacjach. Na horyzoncie powoli, powolutku pojawia się lato.
A ten maj jest jeszcze piękniejszy, bo to w tym miesiącu TK Maxx rusza z inicjatywą, która pozwoli nam zaopatrzyć się w niezbędniki potrzebne do letniego wypoczynku, a jednocześnie pomoże dzieciom z lokalnych społeczności. W jaki sposób? Poznajcie kolekcję letnich charytatywnych produktów przygotowanych z londyńską marką akcesoriów do domu Bombay Duck.
Świeczki (Fot. materiały partnera)
TK Maxx chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Pod jednym dachem znajdziecie w nim 6 wyjątkowych działów, a w nich: ubrania i akcesoria, kosmetyki i biżuteria czy oryginalne produkty dla domu marek, które na co dzień nie są dostępne w Polsce – to wszystko w cenach do 60 proc. niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie! Asortyment jest zróżnicowany i niepowtarzalny, ponieważ dostawy nowych produktów trafiają do sklepów TK Maxx nawet kilka razy w tygodniu.
A jakby tego było mało, od maja oferta TK Maxx zostanie wzbogacona o najnowszą, limitowaną kolekcję powstałą we współpracy z londyńską marką Bombay Duck. To kolorowe akcesoria zarówno do domu, jak i w sam raz do zabrania na plażę, a zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, który od lat pomaga dzieciom z lokalnych społeczności budować przyszłość, o jakiej marzą.
Poduszka (Fot. materiały partnera)
Ta unikatowa kolekcja kryje kolorowe ręczniki i torby plażowe, praktyczne kosmetyczki, stylowe poduszki ozdobne i świece zapachowe – słowem: wakacyjny niezbędnik, który umili wam ten wiosenno-letni czas wyjazdów i beztroskiego spędzania czasu. Zwłaszcza że tu estetyka idzie w parze z jakością. Ponadto produkty są zdobione wesołymi napisami nawiązującymi do letniego wypoczynku, czyli: happy, joy, chill i relax. A co najlepsze – zakup akcesoriów z tej słonecznej kolekcji wniesie dużo koloru nie tylko do waszej codzienności, lecz także wspomoże podopiecznych Akademii Przyszłości.
Ręcznik plażowy (Fot. materiały partnera)
Ceny oscylują między 12,50 a 25 zł. Dokładniej mówiąc: ze sprzedaży każdej świeczki (79,99 zł) zostanie przekazanych 20 zł; poduszki (99,99 zł) – 25 zł; ręcznika plażowego (79,99 zł) – 20 zł; torby (59,99 zł) – 15 zł; a ze sprzedaży kosmetyczki (49,99 zł) – 12,50 zł.
Torba (Fot. materiały partnera)
Może są w twoim otoczeniu dzieci, które nie wierzą w siebie i mają niską samoocenę? A może sam/a byłeś/aś takim dzieckiem? Nawet jeśli nie, to na pewno zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest wsparcie dzieci, które same nie potrafią okazać sobie ciepła i dobra, na które zasługują. Patrząc w lustro, nie potrafią dostrzec swojego pełnego potencjału. Boją się, że zrobią coś źle, że poniosą porażkę, że się wygłupią… Właśnie takim dzieciom pomaga Akademia Przyszłości. Poprzez cotygodniowe zajęcia z indywidualnym tutorem kształtuje się ich poczucie własnej wartości i rozwija mocne strony. Celem Akademii jest, by dzieci zaczęły samodzielnie pokonywać dotychczasowe trudności i z podniesioną głową patrzyły w przyszłość oraz realizowały swój potencjał, swoje marzenia i aspiracje. Akademia pomaga im rozkwitnąć. A TK Maxx od 2014 roku nieustannie się do tego przyczynia. Marka zebrała ponad 4000000 zł na rzecz Akademii Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, wspierając ponad 4500 lokalnych dzieci. I nadal nie ustępuje w wysiłkach – zysk ze sprzedaży limitowanej kolekcji przygotowanej z marką Bombay Duck dofinansują program, który rozwija poczucie własnej wartości u dzieci i wyposaża je w zasoby i pozytywne doświadczenia, które przyniosą im korzyści w dorosłym życiu.
Kosmetyczka (Fot. materiały partnera)
Erich Fromm powiedział: „Szczęśliwym jest nie ten, kto dużo ma, lecz ten, kto dużo daje”. Wybierając produkty z limitowanej charytatywnej kolekcji TK Maxx i Bombay Duck tylko pozornie robimy coś dla siebie. Tak naprawdę dajemy dzieciom szansę na rozwinięcie skrzydeł i spełnianie marzeń dzień po dniu na drodze do stania się pewnym siebie dorosłym.
Więcej zdjęć produktów znajdziecie w naszej galerii.
Współpraca reklamowa