Kwiaty to piękno, życie i energia. Stanowią nie tylko ozdobę wnętrz, ale przede wszystkim wprowadzają do nich harmonię i dobre wibracje. Mariflora, to pierwsza polska marka premium dostępna w wielu partnerskich sieciach handlowych, prezentuje bogactwo kolorów i odmian kwiatów, które naładują twój dom pozytywną energią.
Dla ozdoby i przyjemności
Kwiaty kupowane do domu są często wyrazem zadbania o siebie, o swoje dobre
samopoczucie, radości ze sprawiania sobie małych przyjemności. Pielęgnowane we właściwy sposób wyróżniają się niezwykłą trwałością, a te od Mariflora będą zdobić wnętrze nawet kilka miesięcy, dzięki długiemu cyklowi produkcji. Różnorodność kwiatów, obfity kwiatostan, bogactwo kolorów i odmian, wielokrotne kwitnienie storczyków (przy prawidłowej pielęgnacji) – to jedne z wielu cech roślin od polskiej marki, w której znaleźć można zarówno rośliny doniczkowe, jak i kwiatowe bukiety.
(Fot. materiały partnera)
Siła naturalnej energii
Kolorowe kwiaty to źródło pozytywnej energii. Wprowadzają do wnętrza radość, czyniąc życie zdrowszym i lepszym. Rośliny Mariflora są uprawiane w sposób zrównoważony – do ich podlewania wykorzystuje się deszczówkę, szklarnie ogrzewane są za pomocą biomasy, nie stosuje się szkodliwych oprysków, a co więcej, rozwożąc rośliny, firma stawia na bliski transport zgodnie z filozofią „local for local”, zmniejszając w ten sposób ślad węglowy. Oprócz pozytywnego wpływu na środowisko, przynosi to również inne korzyści – kwiaty Mariflora wyróżniają się wyjątkową trwałością, gdyż ich transport jest bardzo krótki. Uprawiane w Polsce, trafiają do sklepów bezpośrednio ze szklarni, dzięki czemu długo cieszą nas swoim pięknem.
(Fot. materiały partnera)
Kwiaty w zasięgu ręki
Kwiaty Mariflora można znaleźć w sieciach partnerskich sklepów, takich jak Lidl, Kaufland, Auchan czy Obi. Korzystanie ze sprawdzonych miejsc daje pewność, że kupione kwiaty pochodzą z zaufanego źródła. Pełna lista kwiatów Mariflora wraz z informacjami, jak je pielęgnować, dostępna jest na stronie http://mariflora.pl/produkty.html.
Współpraca reklamowa