1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Czas na kawę

Pijąc kawę od Caffé Vergnano można poczuć prawdziwą swobodę, ciepło rodziny i przyjaciół, a także stać się członkiem wspólnoty. (Fot. materiały partnera)
Pijąc kawę od Caffé Vergnano można poczuć prawdziwą swobodę, ciepło rodziny i przyjaciół, a także stać się członkiem wspólnoty. (Fot. materiały partnera)
Intuicja, ponad 140 lat szczęśliwych wyborów i filiżanka doskonałego, aromatycznego espresso. Oto historia wyjątkowej rodziny z Piemontu, która od czterech pokoleń prowadzi jedną z najstarszych włoskich palarni kawy. Teraz Caffé Vergnano trafia do oferty Coca-Cola HBC.

Wszystko zaczęło się w 1882 roku od otwarcia małego sklepu spożywczego, o którym Domenico Vergnano marzył od zawsze. Sklepik, w którym skromny Włoch realizował swoją pasję, szybko stał się miejscem spotkań i żywych dyskusji, podczas których debatowano o pięknie, nawiązywano kontakty i pielęgnowano relacje, oczywiście przy filiżance najlepszej kawy. Tak narodził się dobrze prosperujący rodzinny biznes.

(Fot. materiały partnera)

Z biegiem lat Caffé Vergnano uczyniło kulturę palenia i picia kawy swoją filozofią. W 1930 roku syn założyciela zakupił pierwszą plantację w Kenii, a pół wieku później biznes przejęli wnukowie Domenico, Carlo i Francesco, którzy są obecni w życiu firmy do dzisiaj. Kolejny ważny moment w historii rodzinnej marki nastąpił pod koniec XX wieku, gdy Caffé Vergnano rozszerzyło również zakres swoich operacji na rynek zagraniczny, co zapewniło firmie rozpozna­walność w ponad 90 krajach na całym świecie.

Dziś pieczę nad biznesem sprawuje już czwarte pokolenie, które wciąż rozwija markę, nie zapominając przy tym o pielęgnowaniu i wzmacnianiu wartości rodzinnych, które – obok jakości i autentyczności – są głównymi powodami, dla których konsumenci wybierają właśnie tę firmę. Pijąc kawę od Caffé Vergnano można bowiem poczuć prawdziwą swobodę, ciepło rodziny i przyjaciół, a także stać się członkiem wspólnoty. To właśnie dlatego marka nazywana jest ambasadorem „włoskiego piękna”.

(Fot. materiały partnera)

Ważnym elementem tożsamości Caffé Vergnano jest również inicjatywa Women in Coffee, która realizuje i wspiera skierowane do kobiet projekty społeczne. Fakt, że wciąż mają one znacznie mniejszy dostęp do edukacji, finansowania oraz rozwoju niż mężczyźni, doprowadził do powstania idei, której misją jest mówienie o równości, różnorodności i szacunku, a celem – podkreślenie roli i pracy kobiet, wzmocnienie ich pozycji społecznej, przeciwstawianie się dyskryminacji, eliminowanie nierówności, a także edukacja.

(Fot. materiały partnera)

Nowe pokolenie, na czele z charyzmatyczną Caroliną Vergnano, wprowadziło markę na kolejny poziom. Doskonała kawa Caffé Vergnano wzbogaciła bowiem portfolio Coca-Cola HBC Polska. Od teraz firma będzie dystrybuować produkty marki w sektorze gastronomicznym w całym kraju. To kolejny krok milowy w rozwoju biznesu rodziny Vergnano, a dla Polaków – idealna okazja do skosztowania autentycznego włoskiego espresso wypełnionego aromatami z całego świata.

(Fot. materiały partnera)

Mieszanki kawy Vergnano pochodzą z dokładnej selekcji topowych producentów. Ich sekretem jest powolne i tradycyjne palenie ziaren, które są starannie wybierane i kupowane bezpośrednio w miejscach pochodzenia. Doskonałość mieszanek i utrzymanie charakterystycznego smaku osiągane jest również dzięki skrupulatnej kontroli każdej partii, o co od ponad wieku dbają najlepsi koneserzy. Marka oferuje zatem najwyższej jakości kawę, na którą składa się szeroki wachlarz mieszanek o różnych smakach i aromatach. Dzięki siłom dystrybucyjnym Coca-Cola HBC będziemy mogli cieszyć się nią w coraz większej liczbie miejsc na polskiej mapie kawiarni, barów i hoteli.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze