Najnowsza kolekcja TATUUM PREMIUM powstała na styku jakości z najwyższej półki, ponadczasowego designu oraz aktualnych trendów. Czuć w niej wpływy ascetycznego minimalizmu ostatniej dekady XX wieku i wyrazistego power dressingu lat 80. Tym, co zapowiadającą jesień 2024 kolekcję definiuje przede wszystkim, jest jednak charakter jej ambasadorek – Kasi Sokołowskiej i Magdy Mołek. Ich unikalne spojrzenie na modę stało się fundamentem powstania niepowtarzalnej kapsuły zaprojektowanej z myślą o kobietach silnych, spełnionych, odważnych i pewnych siebie.
O bohaterkach, we współpracy z którymi powstała kolekcja PREMIUM od TATUUM, bez kokieterii mówić można jako o ikonach stylu. Obie, choć w zupełnie różny sposób, ukształtowały relację Polek ze światem mody. Obie wyznaczają standardy dobrego smaku, inspirują, formują gusta i edukują.
(Fot. Materiały prasowe)
Każda z nich prezentuje modele dopasowane do własnego, indywidualnego charakteru. Połączenie pracy doświadczonych projektantów TATUUM z pasją i niezwykłym wyczuciem stylu ambasadorek kolekcji, zaowocowały nie tylko piękną, ale i funkcjonalną wizją garderoby uosabiającej różne oblicza kobiecości.
Możemy tu zasmakować subtelnego romantyzmu, schludnego szyku rodem z korporacyjnych korytarzy oraz mocnych akcentów nawiązujących do wyrazistych lat 80. minionego stulecia. Choć jednoznacznie wybrzmiewają tu echa estetyk zaczerpniętych z archiwów, całość sprawia wrażenie niezwykle nowoczesnej i osadzonej w aktualnych trendach kolekcji.
Sercem jesiennej linii wydają się być efektowne, choć dalekie od krzykliwej ekstrawagancji, płaszcze i marynarki (dla miłośniczek krótkich okryć wierzchnich przygotowano również kurtkę typu bomber). Wszystkie nonszalancko oversize’owe, szykowne i absolutnie ponadczasowe.
(Fot. Materiały prasowe)
Wyrafinowana elegancja spotyka się tu z casualem. Przeskalowane formy garniturowe doskonale współgrają z obfitującymi w modowe detale białymi koszulami, ciekawie skrojonymi swetrami czy podkreślającymi sylwetkę jeansami, które pasować będą do wszystkiego i na każdą okazję. Naszą uwagę zwróciła także fantazyjna bluzka z dużymi, drapowanymi bufkami oraz zaskakująca wariacja na temat klasycznej małej czarnej. Kolekcję dopełniają jedwabne apaszki oraz efektowna biżuteria. Kolorystyka? Nieśmiertelna czerń, śmietanka, café au lait i najbardziej pożądany w tym sezonie fiolet. Przemyślana w najdrobniejszym szczególe kapsuła sprawdzi się zarówno w biurze, jak i po godzinach.
(Fot. Materiały prasowe)
Design i precyzja wykonania to jednak nie wszystko. Jakość premium całej kolekcji stworzonej we współpracy z Magdą Mołek i Kasią Sokołowską tworzą także wysokogatunkowe materiały. W składach ubrań odnajdziemy między innymi wełnę merino, miękki kaszmir czy szlachetny jedwab.
Nowości sygnowane nazwiskami wyjątkowych ambasadorek znajdziecie w salonach stacjonarnych marki oraz na tatuum.com.
PS Poniżej podrzucamy główny spot towarzyszący kolekcji TATUUM PREMIUM. Wszystkie zdjęcia z kampanii obejrzycie zaś w naszej galerii. Warto - naprawdę robią wrażenie.