1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. Jak się ubrać do biura jesienią 2024? Biznesowy dress code nabiera swobody i wyrazistego charakteru

Jak się ubrać do biura jesienią 2024? Biznesowy dress code nabiera swobody i wyrazistego charakteru

(Fot. Stanisław Boniecki)
(Fot. Stanisław Boniecki)
Zobacz galerię 31 zdjęć
Jesień w interpretacji marki Solar przyjmuje dwa oblicza. Nie ma tu jednak mowy o sprzecznościach. Kapsuła Back To Office oraz towarzysząca jej sesja wizerunkowa Metropolitan Muse przeplatają i uzupełniają się między sobą, podkreślając wielowymiarowość kobiecej natury. Moda staje się w rękach marki narzędziem do wyrażania indywidualnego charakteru każdej z nas – raz na tle tętniącego kreatywnością zgiełku betonowej dżungli, innym razem w stonowanych (ale dalekich od banału) granicach biurowego dress code’u.

Jesienna odsłona oferty jednej z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek z segmentu premium, to hołd dla współczesnej kobiety biznesu. Kobiety, która wprawnie łączy miejski styl z biurowym szykiem, czując się pewnie i pięknie niezależnie od tego, z jakim wyzwaniem przychodzi jej się zmierzyć.

Styl, którym oddycha miasto

Bohaterka jesiennej sesji wizerunkowej Metropolitan Muse jawi się w dynamicznych kadrach Stanisława Bonieckiego jako wielkomiejska muza – bezkompromisowa, silna, niezależna i nowoczesna. Charakterne, szalenie modowe stylizacje autorstwa Michała Koszka tworzą w zderzeniu z surową architekturą Katowic spójną, intrygującą symfonię w rytmie urban power dressingu. „Jesienią 2024 redefiniujemy czerń, której uniwersalność daje nieskończone pole do popisu. Czerń jeszcze nigdy nie była tak inspirująca i pełna możliwości. Od szeleszczącej, pełnej objętości spódnicy nawiązującej do estetyki retro, przez transparentne, falujące z każdym krokiem spodnie palazzo, po miękkie dzianinowe swetry łączone w nieoczywisty sposób.” czytamy w informacji prasowej.

(Fot. Stanisław Boniecki) (Fot. Stanisław Boniecki)

Warstwowość i nieoczywiste połączenia form to kluczowe motywy linii oferującej idealny balans pomiędzy elegancją a nonszalanckim casualem. Ubrania osadzone nie tylko w czerni, ale i w chłodnych szarościach, beżach i grafitach, przełamują odważne akcenty w kolorze pomarańczy czy czerwieni. Efekty? Dostosowana do wszelkich wyzwań dnia codziennego, wyrazista kapsuła, która nie zestarzeje się długimi latami.

(Fot. Stanisław Boniecki) (Fot. Stanisław Boniecki)

Niezwykle ważną rolę w kampanii odgrywają także akcesoria. Zazwyczaj stanowiące jedynie subtelne dopełnienie całości, tym razem wychodzą na pierwszy plan. Pojemne shopperki, geometryczne wisiory czy skórzane rękawiczki nadają tonu wszystkim uchwyconym w obiektywie lookom. Naszą szczególną uwagę przykuły zestawy z przeskalowanym szalem wystylizowanym na kształt rzeźbiarsko drapowanego płaszcza. Podobne rozwiązania święciły triumfy podczas europejskich i światowych Tygodni Mody, wieszcząc im status jednego z najważniejszych trendów sezonu jesień-zima 2024/2025.

Powrót do biura w stylu business chic

Czyste linie, rzemiosło przez wielkie „R” i subtelne, romantyczne detale. Tak najkrócej podsumowałybyśmy kolekcję Solar Back to Office, jednak zasługuje ona na to, aby powiedzieć o niej znacznie więcej. Cała linia skierowana jest do kobiet, które pragną wrócić do biura po luźniejszym sezonie wakacyjnym ubrane w siłę i ponadczasowe trendy z nieoczywistym twistem.

(Fot. Mateusz Grzelak) (Fot. Mateusz Grzelak)

Motywem przewodnim jest tutaj nowoczesne podejście do klasyki. Do wyboru mamy świetnie skrojone spodnie, marynarki i żakiety w stonowanych odcieniach szarości, czerni i granatu, tweedowe komplety w klimacie elegantek ery Coco Chanel, satynowe koszule z kokieteryjnymi wycięciami, proste sukienki i bluzki z fantazyjnymi rękawami. Projektantki marki wyraźnie inspirują się męską szafą, dając tym inspiracjom wyraz w formie trzyczęściowych garniturów.

(Fot. Mateusz Grzelak) (Fot. Mateusz Grzelak)

Chociaż mamy do czynienia z bardzo formalnym dress codem, nie brakuje w nim fantazji. Wzrok przykuwają symbolizujące pasję i energię odważne akcenty kolorystyczne (np. amarant) oraz delikatne desenie geometryczne, które nienachalnie wpasowują się w podrasowane założenia nurtu quiet luxury – elegancji bez nadmiaru. Koszula tailored fit w odcieniach bezchmurnego nieba, zadziorny denim oraz połyskujące przezroczystości dodają świeżości i innowacyjności biznesowym stylizacjom. Minimalistyczne, acz efektowne komplety skomponowane z elementów kolekcji Back To Office sfotografowano na tle nowoczesnych wnętrz Varso Tower, przypominając, że moda może być zarówno funkcjonalna, jak i wyrazista.

Elegancja w metropolitarnym rytmie

Sesja wizerunkowa Metropolitan Muse w duecie z jesienną kapsułą pod hasłem Back To Office tworzą spójną opowieść o nowoczesnej kobiecie, która z charyzmą i pewnością siebie porusza się zarówno po tętniących życiem ulicach miast, jak i po eleganckich wnętrzach biurowców. Oba projekty splatają się w pociągającej wizualnie harmonii. Łączą styl, modę i funkcjonalny charakter jesiennej garderoby. Celebrują niejednoznaczność oraz siłę kobiecej natury. Odpowiadają na konkretne potrzeby, zachwycają i inspirują.

Więcej informacji o kolekcji znajdziecie na oficjalnej stronie Solar. Wszystkie zdjęcia z jesiennych kampanii marki obejrzyjcie zaś w naszej galerii.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze