1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach finalistów Projektu Packshot by Answear

Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach: Mariusz Tokajuk (fot. materiał partnera)
Kryształy Swarovskiego w niesamowitych ujęciach: Mariusz Tokajuk (fot. materiał partnera)
Zobacz galerię 4 Zdjęcia
Marka Swarovski kojarzy się klientom przede wszystkim z błyskiem, luksusem i wyjątkową biżuterią. W 2020 roku to właśnie kolczyki, naszyjniki i bransoletki tej marki stały się tematem przewodnim konkursu Project Packshot, organizowanego przez sklep internetowy Answear. Tegoroczna, trzecia już edycja, przyciągnęła ponad 600 wspaniałych zgłoszeń utalentowanych artystów z siedmiu krajów.

Project Packshot, czyli szansa dla młodych i utalentowanych artystów

Konkurs to świetna inicjatywa, umożliwiająca rozwój młodych stylistów i fotografów. Konkurs ten organizowany jest przez markę od 2015 roku, jednak to właśnie tegoroczna, trzecia edycja, umożliwiła udział utalentowanym osobom aż z siedmiu krajów, a więc nie tylko z Polski, ale także ze Słowacji, Czech, Węgier, Ukrainy, Bułgarii i Rumunii. Motywem przewodnim trzeciej edycji Project Packshot była biżuteria marki Swarovski. Firma ta w 2020 roku świętuje swoje 125-lecie istnienia na rynku. Warto zaznaczyć, że marka Swarovski została założona w 1895 roku przez Daniela Swarovsky'ego - czeskiego szlifierza. To właśnie on opatentował wyjątkowo szybką i skuteczną metodę obróbki kryształów. Po dwóch dekadach, w latach dwudziestych XX wieku, kryształy Swarovski zaczęła wykorzystywać Coco Chanel, co przyniosło marce międzynarodową sławę.

</a> Linda Parys Linda Parys

 

Obecnie kryształy wykorzystują takie domy mody jak Armani, Yves Saint Laurent, Prada i Versace. Kryształy marki oczywiście można kupić także na stronie internetowej marki Answear, która zdecydowała się na współpracę ze Swarovski w ramach trzeciej edycji Project Packshot. Konkurs ten opiera się na stworzeniu unikatowych i wyjątkowych zdjęć danego przedmiotu, w tym wypadku biżuterii, przez młodych twórców. Z ponad 600 nadesłanych zgłoszeń, jury konkursowe wybrało 10 finalistów, którzy mieli stworzyć reaktywne kompozycje z użyciem kolczyków, bransoletki, naszyjnika marki Swarovski w taki sposób, aby pokazać produkty, zachęcić klientów do kupna, ale także stworzyć niesamowita atmosferę ujęć i pokazać swoje umiejętności.

</a> Daria Folcik Daria Folcik

Niesamowite ujęcia kryształów Swarovski - prace konkursowe na wagę złota

Wojciech Tomaszewski , dyrektor marketingu i e-commerce answear.com, powiedział, że: „Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom". W tym kontekście Project Packshot to szansa dla fotografów i stylistów, którzy chcą pokazać swój talent, rozwijać się i osiągać swoje cele. W tegorocznej edycji pierwsze miejsce zajął Mariusz Tokajuk, którego największym zamiłowaniem w fotografii są kontrasty, praca ze światłem oraz niesamowite i wymagające zadania specjalne.

</a> Mariusz Tokajuk Mariusz Tokajuk

 

Ujęcia kryształów Swarovski w tym wypadku wyglądają magicznie i odwołują się do motywów zwierzęcych oraz morskich. Wyróżniona zostały prace Lindy Parys, a autorka w ten sposób mówiła o swoich zdjęciach: „125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu”. Ujęcia Lindy Parys przedstawiają więc biżuterię jako przystawkę, danie główne, deser, a obok kolczyków, bransoletki i naszyjnika można zobaczyć na zdjęciach talerze i sztućce. Wyróżniona zostały także prace Darii Folcik, gdzie biżuteria damska gra główną rolę w towarzystwie tulipanów, listków i wyjątkowej gry światłocieniem.

Answear jest marką, która na przestrzeni ostatnich lat wypracowała swoje miejsce w branży mody i świecie e-commerce. Project Packshot nie jest jedynym konkursem, którego organizatorem jest marka Answear. Firma ma na swoim koncie sporo innych projektów, które były skierowane do młodych, utalentowanych i kreatywnych osób, a wśród przykładów takich konkursów można wymienić Bitwę Stylistów, #CatchTheMoment oraz Manifest Your Style. 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze