Rage Age to niepokorna marka z rockandrollową duszą dostępna wyłącznie w sklepie internetowym z modą premium modivo.pl oraz eobuwie.pl. Swój wielki powrót na modową scenę rozpoczyna zaskakującą kolekcją, którą wyróżnia śmiałość kreacji i unikatowe wzornictwo. Projektanci wykonują ukłon w stronę ponadczasowej klasyki. Inspirują się szalonymi latami 80. - od balonowych, obszernych rękawów, oversizowych, kraciastych form. W roli głównej obsadzają skórę i nieśmiertelną czerń.
Eobuwie.pl SA, jako nowy właściciel Rage Age, postawiło na odświeżenie wizerunku marki z zachowaniem jej DNA - czyli rock and rollowych klimatów, połączonych ze świetnym krawiectwem. To kolejna marka premium w bogatym portfolio najbardziej innowacyjnej platformy e-commerce w Polsce. Spółka zakupiła markę Rage Age w 2019 roku. Krokiem milowym dla marki kojarzonej z produktami męskimi stało się stworzenie pełnej linii odzieży damskiej. Twórcy kolekcji postawili na komplementarność garderoby, dlatego w ofercie pojawiły się m.in.: płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty, kardigany, sukienki i spódnice.
(Fot. materiały prasowe)
Tło zdjęć z kampanii stanowi heterogeniczna architektura Warszawy, łącząca socrealistyczne klimaty z super nowoczesnością. W tle monumentalny Pałac Nauki i Kultury, Plac Defilad oraz wysokie biurowce. W kolekcji znajdują się m.in. sukienki w stylu retro, ponadczasowe ramoneski i płaszcze wełniane dla pań, natomiast dla panów wygodne bluzy, miękkie t-shirty, skórzane kurtki oraz klasyczne swetry.
- Projekty zostały stworzone w taki sposób, aby mogły służyć przez wiele sezonów. Ubrania powstają zgodnie z filozofią “fair trade” oraz „less waste”, co oznacza, że marka stawia na nowoczesne włókna, wykorzystuje tkaninę “do końca”, stosuje zasady odpowiedzialnego krawiectwa oraz postępuje w idei zrównoważonego rozwoju, aby uniknąć nadprodukcji - mówi Justyna Gustaw, Brand Manager Rage Age w eobuwie.pl
(Fot. materiały prasowe)
to miejski minimalizm, oryginalność oraz flirt z ciekawymi trendami. Nowa kolekcja została stworzona z myślą o wtopieniu się w tkankę miejską i życie w zgodzie z jej rytmem. Metropolia tętniąca życiem stanowi idealne tło do codziennej twórczej podróży oraz podążania własnymi ścieżkami. Wejście do świata Rage Age to także krok w stronę nowoczesnej mody premium.
(Fot. materiały prasowe)
Eobuwie.pl SA jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 80 tys. modeli od ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności.
Modivoto mutlibrand z modą premium należący do spółki Eobuwie.pl SA, który wyróżnia bogata oferta - aż 70 tys. produktów od niemal 250 marek, w tym włoskich, sportowych, casualowych: m.in.: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo. Oprócz imponującego portfolio, markę charakteryzuje innowacja - wystarczy odwiedzić sklep stacjonarny w warszawskiej Galerii Młociny, aby się o tym przekonać i zobaczyć jak wygląda połączenie zakupów online z offline.