1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

40. urodziny marki PENNYBLACK

Zobacz galerię 26 zdjęć
Znana z umiejętności łączenia starego z nowoczesnym oraz otwartości na nowe trendy, marka PENNYBLACK obchodzi w tym roku swoje 40. urodziny.

Założona w 1978 roku jako część Max Mara Group firma odzieżowa, od wielu lat zajmuje się ubiorem silnych i pewnych siebie kobiet. Okrągła rocznica powstania to zatem idealna okazja do podsumowania przebytej już drogi, a co za tym idzie, umocnienia swojej tożsamości, aby odważnie wkroczyć w przyszłość z nowymi pomysłami.

Charakterystyczna dla brytyjskiej mentalności otwartość na to, co nowoczesne, ale też wierność tradycji, na lata stały się domeną PENNYBLACK, której kolekcje skupiają się przede wszystkim na swobodzie noszenia. Marka słynie z zamiłowania do wysokiej jakości tkanin, wyrazistych wzorów oraz kolorów. Mimo ewolucji jaką przeszły jej produkty na przestrzeni dekad, kluczową wartością dla projektantów nieustannie pozostaje prostota. Do dziś tworzą więc dynamiczne kolekcje skierowane do równie dynamicznych i aktywnych kobiet. Odzież ta łączy w sobie zarówno styl, jak i funkcjonalność, aby towarzyszyć swoim klientkom w ich pełnym wyzwań i pośpiechu życiu. Klasa, design i pragmatyzm to główne cechy przyświecające PENNYBLACK każdego dnia. Dlatego tak wiele kobiet pragnie nosić ubrania znakowane metką marki.

Elementem odzieży obecnym w od samego początku istnienia jest parka. Praktyczna, wygodna i zachwycająca stylem kurtka chroni przed chłodem, prezentując nowoczesny i unikatowy szyk oraz nonszalancję. Z okazji 40. urodzin marka postanowiła zaskoczyć swoich klientów czymś wyjątkowym. Aby uczcić wyjątkowe święto, zaprojektowano zupełnie nową w edycji limitowanej (jedynie 500 sztuk). W projekcie użyto całkowicie niespotykanych połączeń tkanin: lakieru i materiału sherpa. Dzięki temu kurtka ma w sobie wdzięk, który przyciągnie niejedno spojrzenie – głównie za sprawą klasycznej czerwieni, na której od lat opierają się projekty marki. Detale w kratę nadają tradycyjnemu, brytyjskiemu krojowi nowego wymiaru. Tworzy to niespotykany efekt, dzięki któremu parka idealnie sprawdzi się jako element miejskich stylizacji. Model dostępny będzie już we wrześniu w wybranych sklepach na całym świecie oraz on-line na .

Nie jest to jednak koniec atrakcji przygotowanych przez markę z okazji 40-tych urodzin. Polskie entuzjastki odzieży PENNYBLACK będą mogły cieszyć się nowym butikiem marki, którego uroczyste otwarcie odbędzie się 20 września w warszawskiej galerii handlowej Klif. Podczas wydarzenia zaprezentowana będzie najnowsza, jubileuszowa kolekcja, w tym również parka PBFORTY z edycji limitowanej.

 

 

UWAGA: Zakupy na stronie klienta są możliwe w języku angielskim lub włoskim. Podane wówczas ceny są cenami prawidłowymi.

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze