Zrównoważony rozwój, ochrona środowiska oraz wspieranie odpowiedzialnego piękna to główne założenia Good For, nowego projektu Sephora, który z początkiem października wystartował w perfumeriach stacjonarnych i sklepie internetowym marki.
Piękno każdej z nas jest nierozerwalnie związane z tym, jak żyjemy - co jemy, jak spędzamy wolny czas, w jakim środowisku przebywamy, ale też jakich używamy produktów. Dzisiaj każda świadoma i dbająca o siebie kobieta wybiera kosmetyki biorąc pod uwagę nie tylko ich markę, ale również skład, formułę, opakowanie oraz sposób produkcji. Jest to tzw. holistyczne podejście do piękna, które obejmuje też troskę o środowisko oraz zrównoważony rozwój, i ma duże znaczenie dla naszego życia. Dlatego właśnie powstał program Good For, nowy projekt firmy Sephora. W trosce o klientów i planetę. Na rzecz odpowiedzialnego piękna.
W ramach projektu
Good For, klienci mogą
oddawać do recyklingu puste opakowania po produktach do makijażu, pielęgnacji skóry i zapachach zakupionych w Sephora. Te zostaną poddane odzyskowi lub zamienione na energię. Jest to koncept, który zyskuje coraz większą popularność w naszym kraju. Teraz dostępny jest również dla klientów Sephora.
Ponadto, przy wybranych produktach w sklepach stacjonarnych i internetowych pojawiły się specjalne ekooznaczenia. Są to specjalne : "dobre dla ciebie”, „dobre dla planety” i „dobre dla wegan”, dzięki którym klienci z łatwością odnajdą kosmetyki dostosowane do swoich potrzeb.
Sephora we współpracy z Aretą Szpurą, propagatorką ruchu less waste i autorką książki „Jak uratować świat?”, przygotowała też porady i artykuły eksperckie promujące ekoedukację i świadomość na temat ochrony środowiska. Znaleźć je można w . Do udziału w projekcie zaproszono również inne marki działające na rzecz ekologii: Calvin Klein, Givenchy, Glov, Origins oraz Phlov.
Areta Szpura (Fot. materiały prasowe)
Sephora Collection to marka znana z wysokiej jakości kosmetyków, a informacji na ich temat dostarcza program
We Care For Good. Marka stawia przede wszystkim na
składniki naturalne i wegańskie, a dobrym przykładem tej filozofii są linie kosmetyków
Good for skin.you.all oraz
Colorful stworzone z min. 90 proc. składników naturalnych oraz bez użycia składników pochodzenia zwierzęcego. Ostatnio dołączyła do nich również linia
CARE – all-in-one z nawilżająco-rozświetlającym podkładem zawierającym 97 proc. naturalnych składników, takich jak np. herbata matcha i witamina C.
Lekki podkład Sephora Collection o kryciu, które można stopniować, stanowi idealne połączenie makijażu i pielęgnacji skóry oraz zapewnia naturalny blask. Zawiera 97 proc. składników naturalnych.
Sephora Collection stawia na nieustanny ekorozwój, np. projektuje opakowania w duchu zasady 4R (reduce, reuse, recycle, rethink). Przykładami wartymi uwagi są m.in. pomadki Lipstories w wolnych od magnesów opakowaniach, maski w płachcie bez plastikowych osłonek, butelki na sera produkowane z tworzywa pochodzącego z recyklingu, a także chusteczki oczyszczające z certyfikowanej bawełny organicznej.
Poniżej polecamy nasze ulubione produkty Sephora Collection.
Płyn do demakijażu ust i oczu Sephora Collection zawiera 95 proc. składników naturalnych i delikatnie zmywa nawet najtrwalszy makijaż, a świeża, żelowa konsystencja koi wrażliwe i delikatne miejsca twarzy.
Lekki krem nawilżający Sephora Collection nawilża skórę i dostarcza wszystkich składników, które pozwolą osiągnąć naturalne glow. Nadaje się do każdego typu skóry i działa zbawiennie na suchość, zaczerwienienia i nierówny koloryt.
Mydło w kostce Sephora Collection zawiera 98 proc. składników naturalnych. Dostępne jest w 4 wersjach: mleko kokosowe, arbuz, kaktus i węgiel drzewny.
Chusteczki do demakijażu i peelingu Sephora Collection są wygodnie i szybko usuwają zanieczyszczenia i makijaż, przy okazji pielęgnując skórę z pomocą fantastycznych wyciągów roślinnych. Dostępne są w 8 wersjach.
Maseczki witaminowe w płachcie Sephora Collection składają się w 95 proc. ze składników naturalnych wzbogaconych ekstraktami roślinnymi i witaminami. Idealnie przylegają do skóry i doskonale się wchłaniają. Efekt widoczny jest już po 5 minutach.
Oferta Good For obejmuje kilkadziesiąt marek i setki produktów. Wśród nich m.in. PAI, Respire, Wishful, REN czy Antipodes. Odkryj wszystkie na oraz w perfumeriach Sephora.
Olejek z dzikiej róży PAI głęboko odżywia skórę, poprawia jej jędrność i elastyczność oraz zapewnia równomierny odcień. Stosowany na noc, wspiera naturalny proces regeneracji, niwelując podrażnienia.
Szampon w kostce Respire jest w 94 proc. pochodzenia naturalnego, ponadto został wzbogacony 3 olejami roślinnymi.
Peeling enzymatyczny Yo Glow to delikatny, lecz skuteczny peeling zawierający mieszankę enzymów ananasa i papai oraz kwasów BHA i AHA, które nadają skórze zdrowy blask. Nadaje się do wszystków typów skóry.