1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Konkurs Uczelni Łazarskiego i Agencji GPoland! Zostań Fashion Business Game Changerem

Interesujesz się modą, ekologią, zrównoważonym przemysłem, trendami w komunikacji z konsumentem? Akademia Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego oraz GPoland Group ogłaszają konkurs, w którym można wygrać stypendium na roczne podyplomowe studia Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody Uczelni Łazarskiego oraz trzymiesięczny płatny staż w Agencji GPoland.

Jedną z szybciej rozwijających się gałęzi gospodarki jest przemysł odzieżowy. Ostatnie miesiące zredefiniowały idee i wartości sektora fashion, ale jednocześnie uwolniły nowe możliwości, rozwiązania i kierunki dla branż. Trendy nadające ton sektorowi mody w najbliższym okresie dotyczą przede wszystkim:
• sposobu sprzedaży,
• rozwoju technologii,
• zrównoważonego podejścia do biznesu oraz
• transparentnej komunikacji z konsumentem.

Obecnie, szczególnie ważna jest współpraca biznesu ze światem nauki w celu przygotowywania najlepszych kadr i nowych liderów rozwijających rynek mody w Polsce. Dlatego też Akademia Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego we współpracy z Agencją GPoland Group postanowiły przeprowadzić konkurs - Fashion Business Game Changer.

Dla kogo?

Konkurs przeznaczony jest dla osób, które ukończyły studia wyższe minimum pierwszego stopnia i na co dzień pracują w branży kreatywnej, szczególnie w segmencie odzieżowym, kosmetycznym oraz dla wszystkich, którzy zainteresowani są biznesem, zarządzaniem i elementami prawa w branży mody. Dla osób, które prowadzą własną działalność, pracują jako freelancer, w działach dużych firm odzieżowych, są pracownikami agencji reklamowych czy PR-owych lub po prostu zainteresowane są podjęciem pracy w sektorze mody.

Szukamy młodego, odważnego i empatycznego głosu polskiej mody. Szukamy Game Changera.

Co należy zrobić, by wziąć udział w konkursie?

Należy przygotować swój życiorys oraz list motywacyjny, w którym zostanie wskazany powód, dla którego myślisz, że to właśnie Ty jesteś Game Changerem, którego szukamy. List motywacyjny powinien liczyć ok. 6 tys. znaków. Na podstawie listu chcemy poznać Twoje predyspozycje, doświadczenie oraz kwalifikacje. Jakie argumenty przemawiają za Twoją kandydaturą? Jakie są Twoje pomysły na innowacje, które mogą torować drogę do zielonej mody?

Co dla Ciebie jest kluczowe w transformacji przemysłu mody na cyrkularny, transparentny i zrównoważony? Dokąd zmierza, w Twojej opinii, przemysł mody? Spośród nadesłanych materiałów jury wyłoni, jej zdaniem, 3 najlepsze prace, których autorzy zakwalifikują się do następnego etapu konkursu. W drugim etapie konkursu jury przeprowadzi z wybranymi osobami rozmowy, podczas których uczestnicy będą mieli okazję zaprezentować siebie i odpowiedzieć na pytania jury związane z przygotowanym przez uczestnika CV i listem motywacyjnym.

Nagrody

Nagrodami w konkursie są:

  1. Stypendium na roczne podyplomowe studia ;
  2. Trzymiesięczny, płatny staż w .
  1. Studia podyplomowe Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody rozpoczynają się na przełomie października oraz listopada 2021 r. Będzie to już piąta edycja kierunku prowadzona przez cenionych wykładowców – praktyków z dużym doświadczeniem w branży. Program koncentruje się na produkcie – od strony biznesowej uczymy procesu produkcji począwszy od identyfikacji trendów po gotowość do sprzedaży. Istotnym elementem kierunku są: aspekty zarządzania i sprzedaży, w tym nowe trendy sprzedażowe, oczekiwania konsumenta, współpraca z galeriami handlowymi oraz poszukiwanie inwestorów. Moduł dotyczący budowania skutecznej komunikacji z konsumentem obejmuje zarówno współpracę z mediami, agencjami marketingowymi, social media, elementy storytellingu, ale też elementy zarządzania kryzysowego. Program z zakresu prowadzenia biznesu został wsparty modułami prawnymi. Niezwykle ważne jest, aby słuchacze wiedzieli jak założyć i prowadzić działalność w branży mody chroniąc jednocześnie swoją własność intelektualną. Chcemy odczarować pewne mity związane z przepisami prawa czy uczynić ich rozumienie bardziej przejrzystym, choćby w zakresie ochrony twórczości, tajemnicy przedsiębiorstwa marki czy umów, które są „must have” każdego przedsiębiorcy. W związku z obecnymi trendami rozwoju sektora fashion, kładziemy duży nacisk na temat tzw. sustainable fashion zarówno pod kątem regulacyjnym, podejmowanych przez branżę inicjatyw, jak i od strony biznesowej oraz komunikacyjnej. W 2020 r. kierunek „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” został wyróżniony decyzją Komisji Akredytacyjnej Certyfikatem i Znakiem Jakości „Studia z Przyszłością” 2019/2020. W celu zagwarantowania jak najwyższego poziomu studiów współpracujemy z doświadczonymi ekspertami rynku mody, ale też z partnerami biznesowymi, organizacjami, związkami branżowymi, jednostkami badawczo-rozwojowymi, zagranicznymi jednostkami edukacyjnymi, a także działamy w międzynarodowych grupach roboczych branży mody. Studia kończą się uzyskaniem dyplomu studiów podyplomowych Uczelni Wyższej. O przyjęcie na studia mogą starać się osoby będące absolwentami wyższych uczelni (pierwszy stopień, tj. co najmniej studia licencjackie).

  2. Staż w Agencji GPoland Group
    Grupa GPoland działa na rynku międzynarodowych marek modowych od 28 lat. Dziś jest jedną z najbardziej renomowanych firm w Europie i reprezentuje ponad 80 marek modowych o międzynarodowym zasięgu, a jej zespół liczy prawie setkę specjalistów, którzy doskonale rozumieją branżę. W swojej pracy widzą zaś nie tylko działalność komercyjną, ale też – edukacyjną. Zwycięzca konkursu „Fashion Business Game Changer” po ukończeniu studiów podyplomowych na kierunku „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” będzie miał okazję odbyć trzymiesięczny, płatny staż w GPoland Group w terminie ustalonym wspólnie z przedstawicielami firmy w 2022 roku. Chcemy, aby laureat konkursu mógł uzupełnić wiedzę teoretyczną, dotyczącą sektora mody, zdobytą na Uczelni Łazarskiego, o tę praktyczną.
    W trakcie stażu będzie wspierał dział handlowy oraz PR’u & marketingu, pozwoli to mu na zapoznanie się z tajnikami pracy w branży fashion, zarówno od strony biznesowej, jak i komunikacyjnej. Niewątpliwym atutem tego stażu jest możliwość współpracowania z markami premium o międzynarodowej renomie. Praktyki w dziale handlowym pozwolą na poznanie specyfiki przeprowadzania kontraktacji z klientem, zdobycie wiedzy technicznej o produkcie z kolekcji, weryfikację prawidłowej ekspozycji towarów oraz przygotowanie kolekcji do aranżacji VM. Osoba odbywająca staż będzie miała również okazję zapoznania się z zasadami dotyczącymi raportowania ilości i wartości dostaw oraz oznakowanie towarów. Wiedzę praktyczną z zakresu komunikacji i promocji marek modowych premium stażysta będzie mógł zdobyć w dziele PR’u & marketingu. Do jego zadań będzie należało m.in.:
    - pisanie komunikatów prasowych dotyczących najnowszych kolekcji marek, jak i wybranych produktów;
    - wsparcie pracowników działu w realizacji komunikacji digitalowej prowadzonej przez firmę GPoland;
    - realizacja raportów medialnych i codzienny monitoring prasy oraz mediów społecznościowych, ukierunkowany na poszukiwanie publikacji dotyczących marek modowych z portfolio GPoland;
    - uczestniczenie w tworzeniu koncepcji kreatywnych dotyczących promocji marek premium oraz czynny udział w przygotowywaniu wydarzeń modowych.

Zasady i terminy konkursu

1. Konkurs rusza w dniu 20.07.2021 r.
2. Do 31 sierpnia należy na adres gamechanger@gpoland.com.pl przesłać prace konkursowe (CV wraz z listem motywacyjnym na ok. 6 tys. znaków).
3. W terminie 1 - 10 września prace zostaną ocenione przez jury oraz zostaną ogłoszone 3 osoby, które przejdą do drugiego etapu konkursu, który odbędzie się w tygodniu 13 - 17 września.
4. W dniu 20 września zostaną podane oficjalne wyniki konkursu na stronie www.gpoland.com.pl i https://ckp.lazarski.pl

Więcej o konkursie na stronie

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze