W życiu liczy się każda chwila. Tylko świadomy zachwyt małymi sprawami, może uczynić naszą codzienność lepszą. Najnowsza kampania Liu Jo zachęca, by życie smakować i doświadczać oraz rozkoszować się drobnymi szczęściami na co dzień. Viviamo! - to hasło kampanii, które nakłania, by marzyć i realizować swoje plany. Być odważnym oraz podejmować ryzyko. Słowem - żyć na własnym zasadach.
Nauka czerpania szczęścia z różnorodnych przyjemności, jakie na co dzień przynosi nam życie, nie jest sztuką prostą, ale demokratyczną i każdy może się jej nauczyć. Wymaga przede wszystkim uważności i miłości do siebie.
To radość z drobnych, codziennych rzeczy, takich jak piękne słońce o poranku, wiatr we włosach czy pachnąca kawa.
Szczęście dają w życiu również sukcesy zawodowe, przyjemności towarzyskie i euforia jaka płynie z rozwijania własnych pasji.
Każdy musi odnaleźć własną drogę w szukaniu małych szczęść i docenianiu ich na co dzień.
Najnowsza kampania Liu Jo Viviamo! pełna spontaniczności, energii i szczęścia, inspiruje, by otworzyć się na radości, które krążą wokół nas. Wystarczy je dostrzec i docenić.
W kampanii występują cztery międzynarodowe modelki – Alanna Arrington, Myrthe Bolt, Karlijn Kusters i Raquel Brito – ich wizerunki zostały uwiecznione w beztroskim stanie w obiektywie Charlotta Wales'a.
Swobodny uwodzicielski taniec to symbol marzeń i wyjątkowych, ulotnych, niepowtarzalnych chwil, w których warto odkryć szczęście na co dzień.
(Fot. materiały prasowe Liu Jo)