1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Najmodniejsze kolekcje, w których będziemy chodzić cały sezon

fot. materiały prasowe Kazar, Roe & Joe, Modivo
fot. materiały prasowe Kazar, Roe & Joe, Modivo
W nowy sezon wchodzimy pełne optymizmu i wiary. Spragnione nowych trendów witamy nowe, jesienne kolekcje patrząc, by fascynowały nas nie tylko ciekawym designem i oryginalnymi projektami, ale również zwracały się ku środowisku i planecie.

Kolejna odsłona kapsułowej kolekcji stworzonej we współpracy marki Kazar z Kasią Sokołowską to minimalistyczny charakter, komfort i przede wszystkim unikalny styl. W jesiennej odsłonie kolekcji znajdą się miękkie skóry w oryginalnej formie torebek zainspirowanych kształtem kwiatów oraz absolutnie bestsellerowe modele butów - klapki z kwadratowym przodem, białe sneakersy i spektakularne kozaki na szpilce. Większość projektów utrzymana jest w jesiennych barwach oliwki, ciemnego brązu i zgaszonej żółci. Jednogłośnym hitem najnowszej kolekcji Kazar są tzw. slouchy boots - wysokie z marszczonymi cholewami i oryginalnym wiązaniem.

fot. materiały prasowe Kazar fot. materiały prasowe Kazar
fot. materiały prasowe Kazar fot. materiały prasowe Kazar
fot. materiały prasowe Kazar fot. materiały prasowe Kazar

Nowa linia innowacyjnej i dodającej pewności siebie bielizny modelującej od marki Triumph to nasz must have tej jesieni. Kolekcja Shape Smart to najwyższej jakości bielizna, która dopasowuje się do indywidualnego kształtu każdej z nas. W ramach kolekcji znajdziemy m.in. inteligentny biustonosz bez fiszbin i figi, które zapewnią optymalne dopasowanie. Jedną z wyjątkowych cech biustonosza Shape Smart jest to, że posiada innowacyjne miseczki z pianki 4D i niewidoczne wsparcie modelujące oryginalnego biustonosza Fit Smart, pozwalając mu dopasowywać do wszystkich kształtów, bez względu na wahania masy ciała, które zauważamy w ciągu miesiąca. Kolekcja Shape Smart pozwoli nam podkreślić to, co najbardziej lubimy w naszym ciele, abyśmy czuły się wolne i pewne siebie bez względu na to, co postanowimy założyć.

fot. materiały prasowe Triumph fot. materiały prasowe Triumph

fot. materiały prasowe Triumph fot. materiały prasowe Triumph

Marka Roe & Joe w najnowszej kolekcji Plant Based po raz kolejny udowodniła, że moda może być świadoma, odpowiedzialna i zrównoważona. W wyjątkowej, limitowanej kolekcji na jesień Roe & Joe wykorzystuje dwie metody barwienia: tradycyjną - opartą na roślinnych metodach oraz nowoczesną - wykorzystując metodę barwienia post-produkcyjnymi odpadami owoców, warzyw i ziaren kawy. Ta ostatnia jest stworzona we współpracy z innowacyjną manufakturą tkanin, barwiąc w procesie 100% zero-waste. Znajdziemy tutaj głównie propozycje zwiewnych koszul i sukienek damskich oraz bluzek i spódniczek dziecięcych. Wprowadzenie kolekcji ubrań zaprojektowanych z tkanin farbowanych metodą zero-waste jest pierwszą tego typu innowacją na rynku polskim. Koniecznie sprawdźcie, bo każdy projekt i fason niesie ze sobą inną energię i charakter. Troska o planetę i umiłowanie do mody nigdy nie były tak blisko siebie!

fot. materiały prasowe Roe & Joe fot. materiały prasowe Roe & Joe

fot. materiały prasowe Roe & Joe fot. materiały prasowe Roe & Joe

fot. materiały prasowe Roe & Joe fot. materiały prasowe Roe & Joe

Najnowsza kolekcja marki Deni Cler na sezon jesień/zima została zatytułowana La vita è bella. To ważna kolekcja nie tylko ze względu na chęć celebrowania życia w świecie, który przez ostatnie dwa lata zmagał się z globalną pandemią, ale również w kontekście podwójnego jubileuszu, jaki marka obchodzi w tym roku – 50-lecia stworzenia brandu i 30-lecia funkcjonowania na rynku polskim. Najnowsza kolekcja Deni Cler składa się z sześciu kapsuł. Pierwsza z nich, „Let’s party”, zaprojektowana jest z myślą o wczesnojesiennych imprezach i spotkaniach w gronie znajomych. Kolejna – „Back to office” – opowiada o pracy biurowej – ubrania z tej linii zostały stworzone w taki sposób, żeby otulać i wspierać w niekiedy niełatwym powrocie do pracy stacjonarnej. Trzecia kapsuła z kolekcji jesień/zima, „Black label”, to elegancka klasyka – linia została opracowana z wyjątkową konsekwencją monochromatycznej czarno-białej palety. Czwarta część, „Happy shopping”, żartobliwie nawiązuje do powrotu do zakupów stacjonarnych – w tej linii znajdziecie core’owe, ikoniczne płaszcze Deni Cler z wysokiej jakości wełny oraz luksusowe kaszmirowe dresy. Piąta kapsuła, „Give me a hug”, to kapsuła-manifest czasów popandemicznych – mówi o potrzebie bliskości. W tej części dominują miękkie szarości i ciepłe ciasteczkowe odcienie. Zwieńczeniem cyklu jest kapsuła „I can and I will”. Linia ta jest emanacją siły, opowiada o poczuciu sprawczości w niepewnym świecie. W każdej znajdziemy coś dla siebie - zarówno na co dzień, jak i na wieczorne wyjścia.

fot. materiały prasowe Deni Cler fot. materiały prasowe Deni Cler
fot. materiały prasowe Deni Cler fot. materiały prasowe Deni Cler
fot. materiały prasowe Deni Cler fot. materiały prasowe Deni Cler

Jesień z reguły nie kojarzy nam się najlepiej. Powrót do szkół, koniec wakacji, najbliższy urlop dopiero za parę miesięcy. Osładzamy sobie ten czas odświeżeniem garderoby z najnowszymi kolekcjami dostępnymi w Modivo. Nie będziemy ukrywać, że najnowsze kampanie Modivo zachęcają nas do zupełnej weryfikacji naszych dotychczasowych odzieżowych wyborów. Akcje Back to work i Back to school mają na celu zainspirowanie nas do przeorganizowania swojej garderoby przed intensywnym, jesiennym sezonem, a także uzupełnieniem jej o brakujące elementy. Wśród starannie wyselekcjonowanych produktów w zakładce Back to work znalazły się niezbędne ubrania, takie jak: koszule, marynarki, sukienki, a także spodnie i jeansy, t-shirty oraz obuwie. Back to school to z kolei komfortowe i oryginalne ubrania dla najmłodszych klientów. Taka jesień nam pasuje!

fot. materiały prasowe Modivo fot. materiały prasowe Modivo
fot. materiały prasowe Modivo fot. materiały prasowe Modivo

„Kobiety dla kobiet” to manifest, z którym utożsamia się marka Coccinelle, tworząc wizję przyszłości bez ograniczeń. Przestrzeni wolnej od stereotypów i barier, takiej, w której celebrowana jest różnorodność i naturalne piękno. Świat oparty na inkluzywności i samoakceptacji buduje także marka Barbie, która reprezentuje te cechy w segmencie zabawek dla dziewczynek, dając im poczucie, że mogą być, kim chcą. Wprowadzając nowe modele lalek, Barbie nie tylko zwraca uwagę na różne sylwetki (wysokie, drobne i krągłe, zdrowe i z niepełnosprawnościami), ale też nieograniczone możliwości w wyborze kariery. Torba Coccinelle dla Barbie stanowi deklarację świadomej kobiecości. Wykonana jest z chłodnego i mocnego nylonowego płótna, z rypsową wstążka i skórzanymi uchwytami, które są ukłonem w stronę tradycyjnego włoskiego rzemiosła.

fot. materiały prasowe Coccinelle fot. materiały prasowe Coccinelle
fot. materiały prasowe Coccinelle fot. materiały prasowe Coccinelle

Jednym z naszych ostatnich odkryć jest marka Bolsa. To polska, rodzinna firma produkująca ekskluzywne produkty ze skóry, szyte z wyjątkową dbałością o szczegóły wyłącznie w Polsce. Torebki Bolsa są produkowane w krótkich, limitowanych seriach, co sprawia, że kolekcje są nieszablonowe i daleko im do produktu masowego. Klientki często mają wpływ na finalny wygląd produktu. W ten sposób marka szyje torebki doskonale odpowiadające potrzebom swoich użytkowniczek.

fot. materiały prasowe Bolsa fot. materiały prasowe Bolsa

Marka Woolrich rozpoczyna swoją wielosezonową współpracę z projektantką Daniëlle Cathari, znaną z rekonstrukcji modowych form. Nowa generacja „The Woolrich Woman” łączy się z osobistą podróżą Daniëlle Cathari, która zmierza w kierunku wyodrębnienia własnej niszy w branży mody. Projektantka w ramach damskiej linii promuje jedność wśród kobiet podążających własnymi, niezależnymi ścieżkami. Kolekcja Woolrich autorstwa Daniëlle Cathari "The Woolrich Woman" będzie rozwijana przez wiele sezonów, a jej pierwsza odsłona będzie miała miejsce 24 września 2021 roku. Kolekcja na sezon jesień - zima 2021 obejmuje odzież wierzchnią, dzianiny i akcesoria. Nie możemy się doczekać.

fot. materiały prasowe Woolrich fot. materiały prasowe Woolrich

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze