Elisabetta Franchi to bolońska projektantka mody, za której motto uznaje się słowa „kobiecość najlepszej próby”. Jej najnowsza kolekcja wiosna – lato zaprezentowana na Milan Fashion Week również skupia się na kobiecości. Symbolizuje odrodzenie kobiety kochającej podróże, marzycielki o wnikliwym umyśle, która pragnie odkrywać świat i odwiedzać nowe miejsca.
Podstawowa koncepcja kolekcji oparta jest na niezależnej i odważnej postawie naszej bohaterki, która obnaża swoją duszę i której wyobraźnia inspirowana jest ciągle zmieniającym się otoczeniem.
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Jej kobiecy styl odzwierciedlają nadruki i wzory, które przywodzą na myśl wyprawy na safari. Obcisłe sukienki w naturalnych, ziemistych odcieniach ze zwierzęcymi nadrukami wykonane są z lekkich tkanin, które przywołują skojarzenia dni skąpanych w słońcu i spędzonych w odległych krainach.
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Efekty szylkretowe, paski, wielofunkcyjne torby i naszyjniki o różnej długości ozdobione amuletami wzmacniają siłę przekazu tej kolekcji, nawiązując do przygody i tęsknoty za wyjątkowymi miejscami.
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Elisabetta Franchi, pokaz wiosna – lato 2022/ Milan Fashion Week (Fot. materiały partnera)
Na tle majestatycznej i sugestywnej lokalizacji kobieta Elisabetty Franchi idzie kobieco i odważnie do przodu w zgodzie z DNA marki.