1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Ponadczasowa prostota Gino Rossi – sprawdź jesienno-zimową kolekcję 2021

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
Gino Rossi powraca do tego, co pewne, stałe i ponadczasowe. Reinterpretuje klasykę i miesza elegancję ze swobodą i funkcjonalnością. Doskonałe formy są ponadczasowe, dlatego nowa kolekcja sięga po wyważone obcasy, marszczone cholewki i miękkie kuferki. Trendy w dodatkach prezentuje litewska supermodelka – Giedrė Dukauskaitė.

Najwyższa jakość wykonania połączona z minimalistycznym wzornictwem. Głębokie odcienie antracytu, czekolady i karmelu, naturalne materiały, neutralne detale – akcesoria z kolekcji Gino Rossi na sezon jesień/zima 2021 mogłyby znaleźć się na pokazach kolekcji mistrzów minimalizmu lat 90.: Calvina Kleina, Helmuta Langa czy Donny Karan.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Ponadczasowa prostota rządzi linią damską i męską. Z modeli butów dla niej przewidziano przede wszystkim botki i kozaki. Lekko futurystycznym kształtem wyróżniają się jasne, sięgające za kostkę buty. Oko przyciąga także obuwie podparte na masywnej podeszwie, zapinane na zamek błyskawiczny albo lakierowane. Ciekawym rozwiązaniem są także buty w męskim stylu, które łączą elementy mokasynów i sztybletów.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Jeszcze większą czystość formy osiągnięto przy butach z wąską cholewką, umieszczonych na słupku albo płaskich, z odrobinę wydłużonym noskiem. Po kilku sezonach dominacji botków do kostek triumfalnie powracają wyższe kozaki. Mogą być seksowne jak muszkieterki, nawiązujące do stylu jeździeckiego albo inspirowane wojskiem – te buty mają wiele wcieleń. W kolekcji Gino Rossi są pozbawione zbędnych ozdobników. Te na niewielkim obcasie mają wydłużony nosek, by odpowiednio zbudować proporcje sylwetki. Minimalizm lat 90. przełamują kozaki z marszczoną cholewką jak z żurnali wcześniejszej dekady.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

W całej kolekcji liczą się kolory, w tym beż – najmodniejszy odcień sezonu – który świetnie sprawdza się w monochromatycznych lookach. Faktury pozostają w większości neutralne, a detale nie przytłaczają fasonów.

W linii torebek projektanci bawią się teksturą – shopperki są pikowane, torebki na pasku wytłaczane we wzór egzotycznej skóry, a bagietki w rozmiarze XS – lakierowane.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Równie różnorodne są torby dla niego. Modny mężczyzna może wybrać aktówki – jednolite albo z monogramem – nerki, plecaki w eleganckim wydaniu albo torby podróżne wytłaczane we wzór egzotycznej skóry.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

W kolekcji butów wyróżniają się lakierowane pantofle w stylu bitników, sztyblety z przyciemnianym noskiem albo klasycznie czarne, które z powodzeniem mogą być traktowane jako uniseksowe, czy też mokasyny ze złotą klamerką i frędzlami w stuprocentowo włoskim stylu.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Mateusz Stankiewicz, jeden z najbardziej utytułowanych fotografów w Polsce, stanął za obiektywem sesji, która powstała w postindustrialnej, surowej i wyrazistej przestrzeni. Wyrafinowany charakter dodatków podkreśla nowoczesna uroda modeli – androgyniczna i naturalna. W sesji wystąpiła Litwinka Giedrė Dukauskaitė, która od 15 lat należy do grona supermodelek. Na prestiżowym portalu figuruje w kategorii ikon branży. Ostatnio wystąpiła na okładce tureckiego „Vogue’a”, w kampanii zegarków Chanel i na pokazie Khaite w Nowym Jorku. Towarzyszy jej Amerykanin Max Von Isser.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Kolekcja Gino Rossi jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na oraz w aplikacji.

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz / SameSame

Modelka: Giedrė Dukauskaitė / Models1

Model: Max Von Isser / Supa

Stylizacja: Agnieszka Ścibior

Makijaż: Wilson

Włosy: Emil Zed / Van Dorsen Artists

Scenografia: Nieves Cabanes

Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC

Art Director: Maria Mastalerz / CCC

Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC

Dom produkcyjny: Warsaw Creatives

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze